09-03-2021, 13:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-03-2021, 14:01 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Vast passib siin küsida. Kui ei, palun lahkesti suunata, kuhu vaja...
Mul on auto alla jäänud umbes viiekümneaastase Crescendi pealt maha keeratud 7-käigulise sisevahetajaga tagaratas, mida tahaks paaritada Peugeoti linnarattaga. Mõõt klapib, hark klapib. Doonoril oli ilmselt kahe trossiga süsteem, kus siis üks tõmbas ja teine andis järele. Sest võlli kummastki otsast tuleb kett välja ja seda saab/tuleb tõmmata. Nüüdisaegsetele tavapärast vedruga tagasitõmmet ei ole. Heeblit ja selle mehhanismust enam rümbal ei olnud, seega ma ei teagi, mida mul täpselt vaja oleks. Vastuvõtval raamil on kuuene rullik olemas, aga selle astmed ei klapi kuidagi mureksoleva rummuga. Ning lisaks on see ühetrossiline - ainult tõmbab. Paari pasliku vedruga mängimine ei andnud usaldusväärset "tagasivahetust". Aga võib-olla olen ma ka lihtsalt saamatu.
Kas keegi oskab ehk öelda, mihandseid heebleid selle ajastu ratastel pruugiti ja veel parem, kui seda ka mulle pakkuda. Trossid pole olulised, priima väljanägemine pole ka esmatähtis. Vaja on kinnitust lenksule ja 7-käigulisele sobivat astmestikku. Kuidagi ei tahaks kasutada astmeteta hooba...
Peugeot on naisele möödunud sajandi eelviimasel aastal poest uuena ostetud ja nüüd tütar leidis selle vanaema kuurist. Tahaks selle elule aidata. Algne tirr ja käiguvahetajad on utiil ning meie peres välisvahetajast eriti ei hoolita ka (kuniks ma saan midagi öelda selle kohta
Loomulikult oleks maailmamajandusele parem ja igati lihtsam minna ja osta uus kolmene sisevahetajaga ratas komplektis "õige" heebliga. Aga ma olen peaveaga - kui võimalik, siis kasutan vanu asju. Seda enam, et paslik 7-käiguline on olemas.
Mul on auto alla jäänud umbes viiekümneaastase Crescendi pealt maha keeratud 7-käigulise sisevahetajaga tagaratas, mida tahaks paaritada Peugeoti linnarattaga. Mõõt klapib, hark klapib. Doonoril oli ilmselt kahe trossiga süsteem, kus siis üks tõmbas ja teine andis järele. Sest võlli kummastki otsast tuleb kett välja ja seda saab/tuleb tõmmata. Nüüdisaegsetele tavapärast vedruga tagasitõmmet ei ole. Heeblit ja selle mehhanismust enam rümbal ei olnud, seega ma ei teagi, mida mul täpselt vaja oleks. Vastuvõtval raamil on kuuene rullik olemas, aga selle astmed ei klapi kuidagi mureksoleva rummuga. Ning lisaks on see ühetrossiline - ainult tõmbab. Paari pasliku vedruga mängimine ei andnud usaldusväärset "tagasivahetust". Aga võib-olla olen ma ka lihtsalt saamatu.
Kas keegi oskab ehk öelda, mihandseid heebleid selle ajastu ratastel pruugiti ja veel parem, kui seda ka mulle pakkuda. Trossid pole olulised, priima väljanägemine pole ka esmatähtis. Vaja on kinnitust lenksule ja 7-käigulisele sobivat astmestikku. Kuidagi ei tahaks kasutada astmeteta hooba...
Peugeot on naisele möödunud sajandi eelviimasel aastal poest uuena ostetud ja nüüd tütar leidis selle vanaema kuurist. Tahaks selle elule aidata. Algne tirr ja käiguvahetajad on utiil ning meie peres välisvahetajast eriti ei hoolita ka (kuniks ma saan midagi öelda selle kohta
Loomulikult oleks maailmamajandusele parem ja igati lihtsam minna ja osta uus kolmene sisevahetajaga ratas komplektis "õige" heebliga. Aga ma olen peaveaga - kui võimalik, siis kasutan vanu asju. Seda enam, et paslik 7-käiguline on olemas.