KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Jeep tühikäigul käib ebaühtlaselt, ehk tiksub vaikselt, siis mingi hetk pöörded kukuvad korraks, siis tiksub jälle ilusti ja mingi hetke jälle pöörded kukuvad.
Soojalt ca 2000 pöörde juures kipub puterdama. Veakood E1391 - vända- või nukaanduri probleem, tahhomeeter viskleb.
Tellisin Hiinast uue vändaanduri - sellega ei lähe mootor käima.
Tellisin uue Vemo anduri - läheb käima, aga juba 1500 p juures puterdab hullusti, kuni sureb välja ja uuesti käima ei lähe.
Need kaks andurit on väliselt nagu ühe munaraku kaksikud, 1 on lihtsalt ilma kirjadeta.
Vana andur tagasi - läheb tööle ja käib nagu enne.
Üritasin mõlema anduri signaali mõõta, midagi kahtlast ei märka:
       
Ideid?
Vasta

Isiklikest kogemustest vändaanduriga.Üks masin ei käivitugi tuksis anduriga,teine käib ja koormuseta korras,koormus taha siis üle 1000rpm ei lähe pöördesse...Vända andurit saab ka õige peene  testriga testida ja mõõta...
Ilmselt saab kõiki andureid kodus põlve otsas testriga mõõta ja testida.Mul poiss kellel elelktriku taust ja paberid taskus elustas kodus paar kuud tagasi gorilla ära.probleemiks oli co üle võlli.Algul maadles tempi anduriga ja see osutus korralikuks peale mõõtmisi ja katsetusi...Järgmine kahtlustatav oli lamda ja see sai sule sappa...Telos midagi googeldas,töötava mootoriga katsetas ja mõõtis multimeetriga ja nii vead tuvastas...Kindlasti oli võimalus esinduses lambist juppe ümber tõsta,aga ilmselgelt põnevam ja harivam oli testriga ise möllata puhkuse ajal.
Vasta

Ehk on abi sellest Wrangleri foorumi arutelust

Kas alumine pilt on CPS-i oma, teadmata mis auto ja mootor täpsemalt, tundub imelik pikk pulss + mitu lühikest (samas nii saadakse iga silindri ja nende järjekord teada, kuid siis poleks vändaanduril ju mõtet ja väikestel pulssidel vahe sees).
Eelpool arutelus miskist cps anduri liimimisest (magnet, aga see ju ei saa anduris olla?) ja täpsest häälestusest juttu jne.
Vasta

(15-11-2025, 22:53 PM)Raivo Kirjutas:  Kunagi nöökisin ka selle anduriga aitas see et treisin raisa õhemaks et oleks sügavamal sees ja viga kadus
Vasta

(16-11-2025, 18:08 PM)aatom Kirjutas:  Kas alumine pilt on CPS-i oma, ...

Minu eelmise posti 1. pilt on nukkvõlli anduri signaalist ja 2. pilt on väntvõlli anduri signaalist.

Kuna see andur ise asub üsna vastikus kohas, siis tema vahetamine on paras nikerdamine, mistõttu ma ei ole seda Vemo andurit teist korda proovinud.
Kuid kui ma teda laua peal testin, siis on pilt selline:
   
... ja selle põhjal julgeks arvata, et riknes esimesel katsel.
Hiina tüki pilt on selline:
   
... ja selle põhjal kahtlustaks, et äkki tõesti ei istu piisavalt lähedal loetavale kettale.
Vasta

Kui suure õhuvahega on saadud laual katsetamise pilt?

Need andurid peavad olema sobival kaugusel. Et see esimene labaselt liiga kaugel ei oleks hambast...
Vasta

(19-11-2025, 12:10 PM)v6sa Kirjutas:  Need andurid peavad olema sobival kaugusel.

Anduri väljunsignaal on loogiline "0" või "1".
Kaugus ei määra signaali amplituudi.
Kui on liiga ligidal, siis võib füüsiliselt puruneda.
Kui liiga kaugel, siis ei loe midagi.
Vasta

Minu mäletamist mööda VW LT 1996-2006 mootoritel ootamatu väljasuremise probleem, mida lõpuks raviti sellega, et andur nihutati füüsiliste manipulatsioonide tulemusena hammasrõngale lähemale. Probleemid kadusid nagu nõiaväel.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Pildi järgi ütleks, et tegu hallanduritega. Need on on on/off andurid ja pildi järgi lülituvad, ehk kaugus neid andureid suurt ei mõjuta. induktiivanduri puhul puhub kaugus pilli.
Vasta

Lisaks kui ossiga mõõdad pane ajaskaala oluliselt pikemaks, vastasel juhul jääb võimalik viga märkamata. Praegu pildilt miski veerand vända pööret näha aga sa tahaksid näha päris mitu täispõöret.
Vasta

Mingi 6,5hp väikemootor starteriga 12v.Starter miskipärast ei lükka hammasratast välja hammasvööse.Starteri saab masinalt kätte ainult siis kui hooratas eemaldada.Hooratas koonusel kiiluga,et mis nipiga see hooratas maha võiks tulla?Suure tõmmitsaga?Saaks hooratta kätte siis saaks ka starteri kätte ja süveneks starteri hingeellu.Tõmbrelee on muidu eraldi nagu murutraktoril ja see korras,keerad võtit ja starter töötab,aga ei liigu hoorattaga hambuma.
Vasta

Hooratas soojaks ja väikse haamriga koputad vastu vänta, Pole veel ükski kätte saamata jäänud. Kõvasti ei tasu lüüa, rikub kerme ära, mutrit ka mitte, need väga pehmed

Osadel spets tõmmits, suurega võib hooratas katki minna kui välisservast tõmmata
Vasta

Mina pole viitsinud soojendada. Mutter vända otsaga ühte tasapinda ja kilose haamriga üks täpne tugev löök.Hea kui keegi hoiab kahe tõsisema kruvikaga hoorattal servadest kerget pinget peal. Alati on esimese löögiga eraldunud ja kõik on terveks ka jäänud.Aga enne kui lahkamiseks läheb proovi pendiks brakecleaneriga läbi loputada,võimalik mingi sodi vahel.
Kui aku nõrk või starter ise vigane,et ei suuda mootorit käima vedada jääb ka pendiksi hammakas hooratta peale kinni sest mootor hoiab pinges. Samas hakkasin mõtlema praegu,et kui mootor käivitub ja pendiksi hammakas algasendisse ei naase siis ilmselt poleks sul enam midagi remontida.Sattus mulle murutraktor millel  pendiks kinni jäänud ja starter oli minema  lennanud koos poole mootori küljega nii,et väntvõll paistis august.
Vasta

(24-11-2025, 17:42 PM)Mihkus Kirjutas:  Hooratas soojaks ja väikse haamriga koputad vastu vänta, Pole veel ükski kätte saamata jäänud. Kõvasti ei tasu lüüa, rikub kerme ära, mutrit ka mitte, need väga pehmed

Osadel spets tõmmits, suurega võib hooratas katki minna kui välisservast tõmmata

Asi käiski tegelikult väga lihtsalt,gaasi leeklamp mis külma gaasiga väga põleda ei tahtnudki sellega soendasin vv ümbrust umbes seni kuni märja sõrmega särtsuma hakkas ja natuke kauemgi ja sisuliselt vasakus käes põleti ja paremas haamer ja kuumutad ja koputad ja lahti ta hüppaski...Starter oli tegelikult korras ja häda midagi,aga kuna lumepuhuril nii väiksel akul klemme pole ja kaablite otsas kingad siis ühendasin vale polaarsusega akule...Mõõtsin ja piiksutasin küll testrit massi ja + vahel,aga valepidi läksid ikka...Mis teha kui tervist enam pole ja aju nüristunud ja seniilne juba...Sai vähemalt teada mis karul kõhus on.Käsitsi käima tõmmata ei jaksa enam ja murukalt aku puhurile ja elu pisut lihtsam...
Vasta

Vene 5t autotõstuk. Peale roolidosaatori lekke remonti tekkis viga, kus mingi hetk tõmbab rooli lukku. Kontrollisime, et kas sai kõik korrektselt kokku - justkui sai.
On sellega kellelgi kogemust? 
Kui lihtne oleks dosaatori vahetus, näiteks mõne traktoripoes müüdava vastu?
Vasta

Tsitaat:Peale roolidosaatori lekke remonti tekkis viga, kus mingi hetk tõmbab rooli lukku.
         
Seal pole miskit lukku minemas. Ainult siis kui juhtratas üleliia välja keerab ennast, läheb tagasikeeramine võimatuks (hakkab ratast veel rohkem välja keerama, mis aga võimatu, sest ümber käändtelje ei saa ikka minna). Piirajaks on mingid poldid. Ilmselt mõni polt kadunud või reguleerimata. Piiratud, et ei saaks kohapeal kannakat teha.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(Eile, 12:50 PM)Suprudko Kirjutas:  Vene 5t autotõstuk. Peale roolidosaatori lekke remonti tekkis viga, kus mingi hetk tõmbab rooli lukku. Kontrollisime, et kas sai kõik korrektselt kokku - justkui sai.
On sellega kellelgi kogemust? 
Kui lihtne oleks dosaatori vahetus, näiteks mõne traktoripoes müüdava vastu?


Lisaks ksf! Aavu kirjutatule veel kaks mõtet.

Kas jaoturi vars liigub mõlemale poole takistuseta? Roolilt läbi varda tulev surve seda jaoturit juhib. Kui lekke kõrvaldamiseks võeti jaotur lahti, kas kontrolliti roolivarda tsentreeritust?

Dosaatori paigaldus on sama lihtne või keeruline, nagu iga teise masina roolisüsteemi ümberehitus.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne