Postitused: 5,355
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
03-01-2022, 18:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-01-2022, 18:34 PM ja muutjaks oli
Talupoeg taluja.)
Tasuks ikka mootorile hääled sisse panna ja vaadata mis sumpsist tuleb. Kas tossab, kas kõik sil. töötavad jne. Ennem ei tasuks kohe lammutama hakata. Kui mootor tööle hakkab, tasuks õlisurvet kontrollida, kuulata mootori tööd kõrvaga jne. Kui sihuke tundmatu mootor on, mille ajalugu teada pole, siis võib kõike arvata. Midagi väga head ei tasuks loota, sest ka vanasti sõideti ja paljud autod jäid seisma sellepärast, et resurss sai lihtsalt otsa mootoril. Aga muidugi kuskilt tuleb alustada. Selleks peab ikka tule torusse tegema.
Postitused: 85
Teemad: 4
Liitus: Aug 2007
Maine:
1
Õlinivoo kohta ütlen seda, et mootorid on juba valmistatud selliselt, et õlipump saab veel piisabalt õli, kuigi varras ei pruugi näidata. Õlipump võtab õlivanni madalamast osast. Enda kohemusest võin öelda, et kokku sõidetud mootoril enam väntvõlli ei õnnestunud pöörata.
Kui mootor on auto peal, siis proovimiseks tuleks ikka õli lisada. No ja töötamiseks vajab ka jahutusvedelikku. Õlirõhku näitab armatuuris olev manomeeter. Pikka aega seisnud auto käivitamiseks on vaja kogemust, kuidas bensiin paagist üles karburaatorisse meelitada.
Postitused: 623
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
Selle aparaadiga saad surved mõõdetut küll. Eeldus on, et mootor ikka ringi käib. Kui surved olemas, siis kontrolli üle sädeme olemasolu ja karburaator. Üldiselt peaks käima saama natukese pusimisega. Rõhud madalad, siis juba defekteerimine. tõenäoliselt klapid ei pea või on seistes rõngad kinni jäänud.
Postitused: 313
Teemad: 64
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Ei hakanud uut teemat tegema.
Kas keegi oskab peast öelda või on võimalik tuvastada GAZ-21 õlirõhu anduri keerme mõõtu? Konkreetsel isendil asub jämefiltri korpuse küljes.
Vajadus õlirõhku mõõta (liiga kõrge) aga testrite komplektid mida müüakse on erineva otsikute valikuga, et milline peaks seal siis olema.
Postitused: 5,830
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
30-06-2022, 16:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-06-2022, 16:10 PM ja muutjaks oli
Aspelund.)
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
30-06-2022, 22:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-06-2022, 22:43 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
(30-06-2022, 14:08 PM)heiki Kirjutas: Ei hakanud uut teemat tegema.
Kas keegi oskab peast öelda või on võimalik tuvastada GAZ-21 õlirõhu anduri keerme mõõtu? Konkreetsel isendil asub jämefiltri korpuse küljes.
Vajadus õlirõhku mõõta (liiga kõrge) aga testrite komplektid mida müüakse on erineva otsikute valikuga, et milline peaks seal siis olema.
Tagasihoidlikult mainin, et anduril on koonuskeere ja samad on ka bensiini stutserid karbussil pumbal. Tegin vanast andurist ülemineku lihtsalt. Tall- Lasnakoskis (Kuusakoski on teine ettevõte) on toorikuid hulgem.
Parimat h2rra
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 313
Teemad: 64
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Probleem ei olnud liigsuure "fantoom" rõhu näidus, vaid reaalselt rõhk oligi nii suur et pressis õli peenfiltri potsiku kaane vahelt välja.
Vahetasin õli ja peenfiltri elemendi ja nokkisin reduktsioonklappi. Sain korda. Nüüd soojal mootoril testri manomeeter hakkab värelema 4..5 bar juures mis viitab redukstioonklapi avanemisele.
Tegemist on statsionaarmootoriga mis on sellele aparaadile peale aretatud.
Postitused: 755
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
Siis on õlituse poolest hea mootor küll! Kui jämefiltrist tuleb läbi kogu üles pumbatav õli, siis edasi suunatakse sealt osa õlist peenfiltrisse, teine osa mootori õlituskanaleisse.
Üks väike soovitus: algupäraselt tehase poolt on Volga musta korpusega õli peenfiltri korpuse ülaosale ja ka kaane servale väike värvitäpike kantud, mina olen näinud kollaseid või punaseid. Need täpid on seatud teineteisega kohakuti. Kui läheb filtri vahetuseks, siis on hea kaas täppide järgi samas asendis uuesti kokku tõmmata. Eks kaane all oleval tihendil oma "surnud" asend ja kui kaas satub suvaliselt tagasi, siis on see oht, et teises asendis tihend enam ei pruugi pidada. Kui aga märkide järgi panna, siis jääb pidama. Ma ise olen täppide puudumisel märkinud paberteibi tükkidega, üks korpusele, teine kaanele, sättinud teibi sirged servad kohakuti. Pärast hea jälle teibi servade abil kaant tagasi panna, sest asend ei muutu ja kaane kinni tõmbamisel peab pidama jääma.