19-05-2022, 11:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2022, 21:26 PM ja muutjaks oli laplander.)
Märkamatult sai oma esimene auto 30 aastaseks ja et hiljem oleks mõningaid asju lihtsam meenutada hakkan edasist "elulugu" siin kajastama. Viimased 7a pole auto liikunud aga samm sammult proovin uuesti sõidukorda seada. Soetades oli tegu täiesti originaal 2.2t 169kW mootori ja 5k manuaalkastiga autoga. Tehasest tuli musta nahksisuga mis tänaseks on osaliselt S6+ sinise alcantaraga asendatud. Ootel on ka tagauste karinad mida tehasest ei olnud. Esiistmed vajaks aja põhjalikumat üle käimist kuna aeg on oma töö teinu. Läbi aastate on proovitud ka tuuningut ja sõidetud Holset HX35 ja HX40 turbodega, progeajuga jms kaasnevaga. Hetkel aga proovin uuesti rohkem või vähem originaalsena sõitma saada. Paraku nagu ikka, paljud jupid on ajaga kadunud/müüdud ja nüüd tuleb neid ükshaaval uuesti otsida ja osta. Originaalist erinevaks jäävad kindlasti tugevdatud kepsud ja õhulugejata mootoriaju. Pilt on tehtud aastaid tagasi, hetkel on auto garaazis võrdlemisi kitsastes oludes kus head pilti on raske teha. Arengud on aeglased ka seetõttu, et auto asub Saaremaal ja elukoht pealinnas.
Hetkeseisuga on käima saamiseks vaja teha uus õlivoolik plokikaande kuna originaal õlitus on ringi tehtud. Varem kasutusel olnud voolik enam ei sobi sest originaal väljalaske kollektor ja turbo jäävad teekonnale ette.
Tulevikus on ilmselt üheks suurimaks kuluallikaks kere. Enne minu kätte jõudmist on vahetatud vasakust küljest osa kerest (B piilar keskelt jätkatud ning vahetatud koos mingi osaga küljekarbist). Lisaks ka enda käes paar kõksu saanud, ühe taha vasakule ja teise ette. Seetõttu võivad ka poolraamid ees kergelt kõverad olla aga seda uurin tulevikus. Rooste osas tahab kontrollismist põhjaalune tagasillast taha poole ning välja vahetamist mõned uksed. Õnneks on neid vähese roostega võimalik veel leida.
To-do:
Keretööd (ilmselt teen jupp haaval)
Mõned liistud (B osana on saast, kasutatuna raske leida ja A osana üle keskmise kallid Audi Traditionalist)
Kapoti iluvõre vahetada
Salong kokku panna
Kütusepumba voolik korrastada
Pidurid üle käia
Hammasrihm vahetada
Kliima remontida (R12 süsteem hetkel, ilmselt mõistlik otsida kõik R134a jupid ja asendada nendega)
Esituled korrastada, suunad õnnestus osta uued valged Hella-d.
Kindlasti tuleb veel asju kui sõitma hakata
Hetkeseisuga on käima saamiseks vaja teha uus õlivoolik plokikaande kuna originaal õlitus on ringi tehtud. Varem kasutusel olnud voolik enam ei sobi sest originaal väljalaske kollektor ja turbo jäävad teekonnale ette.
Tulevikus on ilmselt üheks suurimaks kuluallikaks kere. Enne minu kätte jõudmist on vahetatud vasakust küljest osa kerest (B piilar keskelt jätkatud ning vahetatud koos mingi osaga küljekarbist). Lisaks ka enda käes paar kõksu saanud, ühe taha vasakule ja teise ette. Seetõttu võivad ka poolraamid ees kergelt kõverad olla aga seda uurin tulevikus. Rooste osas tahab kontrollismist põhjaalune tagasillast taha poole ning välja vahetamist mõned uksed. Õnneks on neid vähese roostega võimalik veel leida.
To-do:
Keretööd (ilmselt teen jupp haaval)
Mõned liistud (B osana on saast, kasutatuna raske leida ja A osana üle keskmise kallid Audi Traditionalist)
Kapoti iluvõre vahetada
Salong kokku panna
Kütusepumba voolik korrastada
Pidurid üle käia
Hammasrihm vahetada
Kliima remontida (R12 süsteem hetkel, ilmselt mõistlik otsida kõik R134a jupid ja asendada nendega)
Esituled korrastada, suunad õnnestus osta uued valged Hella-d.
Kindlasti tuleb veel asju kui sõitma hakata