M104 oli sama paagi embleem, mis pildil oleval M103 paagil:
Need prinditud vesiembleemid sai ukrainast tellitud mõned aastad tagasi. Kahjuks siiditrükis embleeme ei õnnestu saada - siiditrüki vormide valmistamine on kah mõnus toimetamine...
M105 oli kurega embleem ehk sai ka M105 sellised tellitud:
Mäletamist mööda oli seal ka mingi muu kurega embleem ka... kas oli see juubeli oma või mitte, enam ei mäleta ning sinna tellimise lehele ei pääse ka.
Kuhu neid kurega juubeli asju topiti - kindlalt ei oska väita, endal ei ole õnnestunud ühtegi M104 kure embleemiga näha. Kui isegi on kurega embleemiga paak M104, siis milline on paagi kork, kas metallist või plastist?
Minu teada tuli helesinine värv minsk m105. M104 olid mustad, rohelised, tumesinised.
Pildil suhteliselt originaalkomplektsuses sinine M104:
Oleks hea kui keegi viitaks, et ka helesinine värv oli M104 - st tahaks näha tehese sätes masinat.
Minu teada tuli 1967 M105 juba välja aga jällegi, mis oli alguse kuupäevaks....
M1M oli sarnane embleem, mis M103/M104, kuid ülemine punane osa oli kollast värvi.
Paakide osas saab eristada neid nii:,
stansitud "minsk" kiri + põlvekummide paagi kinnitus on polditav + metallist kroomitud paagikork = M1M paak
"M" embleem + põlvekummide paagi kinnitus on polditav + metallist kroomitud paagikork = M1M paak
"M" embleem + põlvekummide kinnitus on paagile keevitatud + metallist kroomitud paagikork= M103 paak.
"M" embleem + põlvekummide kinnitus on paagile keevitatud + paagikork plastikust = M104 paak
Kure embleem + põlvekummide kinnitus on paagile keevitatud + paagikork plastikust = M105 paak
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":
https://www.facebook.com/groups/471167806998913