Kas Ford Sierraga saab 20. Uunikute Talverallile mis toimub 25.-26 02 2023a
#1

Tere! 
Selline kohustuslik teema ka siis kohe igaks juhuks tehtud.
Loodan et siit saab vastuseid tekkivatele küsimustele.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#2

(27-11-2022, 01:13 AM)aksel73 Kirjutas:  Tere! 
Selline kohustuslik teema ka siis kohe igaks juhuks tehtud.
Loodan et siit saab vastuseid tekkivatele küsimustele.

Sierrade rajapääsemise kriteeriumiks on eesmiste suunatulede asetus. Eesmisse põrkerauda tehase poolt integreeritud suunatuledega Ford Sierra on Uunikute 20. Talveralli jaoks sobilik sõiduk. Uuemat tüüpi pikkade esituledega Ford Sierra on tootmisaasta poolest liiga uus, kuid loomulikult sobivate asjaolude puhul paigutub Talveralli konteksti.
Vasta
#3

Mis võimalused rajale saamiseks oleks 1990 a MB w126 mudelil?
Vasta
#4

(29-11-2022, 22:18 PM)mydimees Kirjutas:  Mis võimalused rajale saamiseks oleks 1990 a MB w126 mudelil?

Konkreetselt eitavat vastust kindlasti praegu ei anna. Samas ei julge ka alla kirjutada, et kindlasti saab.

Lõppkokkuvõttes selguvad võimalikud piirangud osalejate hulgale töö käigus. Antud juhul on kõige kriitilisemaks piirajaks lõunasöögivõimekus, lihtsalt ei leidu väga palju kohti, mis oleks suutelised sadu suid paari tunni jooksul ära toitma. Peokoht on seekord suhteliselt põhjatu, ka majutuskohti jätkub vast Võru linnas kõigile.

1990. MB W126 iseenesest ei eristu millegi poolest 1983. W126-st millega varasemalt olete osalenud, seega poleks nagu põhjust eitavalt vastata. Samas vaatame kõiki 1988+ väljalaskeaastaga masinaid ilmselgelt palju kriitilisemalt kui vanemaid, kuigi ka vanemad sõidukid võiksid siiski esteetiliselt vanatehnikaürituse konteksti sobituda.

Tõele au andes oleme ju nagunii jõudnud "liiga heade autode" ajastusse, seesama W126, Opel Omega A, Audi B3/C3 ja paljud teised autod 1980-date lõpust on küll vanad, aga sõiduomadustelt juba nii head, et ületavad paljuski ka tänapäevaseid väikeautosid. Mina isiklikult leian kogemuse põhjal, et nende liiga heade autodega jääb Talverallilt lihtsalt pool elamust saamata, samas ei ole mul ega teistel korraldajatel eesmärki kedagi ürituselt kõrvale jätta.


Kui korralduse köögipoolel asjad selgeks saavad, siis saame ka konkreetsemaid punaseid jooni tõmmata. Võimalik, et uuemaid autosid hindame konkreetselt ükshaaval, võttes arvesse konkreetse sõiduki välimust ja seisukorda, meeskonna varasemaid vanatehnikategusid, piloodi vanust ja kõiki muid pähetulevaid asjaolusid.

Praegu käimasolev eelregistreerimine on avatud, igal juhul olete teretulnud oma soovi sinna kirja panema. Selle infokogumi baasil saame teha edasisi otsuseid.
Vasta
#5

Tere, tänud pika ja sisuka vastuse eest. Mis puutub lõunasööki siis kas seda ei saaks korraldada näiteks mõnes rahvamajas vms kuhu siis tuuakse kohale supp ja pirukad vms. Selles osas annaks midagi välja mõelda. On mõned variandid.
Vasta
#6

(30-11-2022, 00:21 AM)mydimees Kirjutas:  Tere, tänud pika ja sisuka vastuse eest. Mis puutub lõunasööki siis kas seda ei saaks korraldada näiteks mõnes rahvamajas vms kuhu siis tuuakse kohale supp ja pirukad vms. Selles osas annaks midagi välja mõelda. On mõned variandid.

Vastasin privaatsõnumiga.
Vasta
#7

Et siis…. Mis toimub? 
Kus on hala, kuidas vana teslaga rajale ei saa?
Vanasti oli selleks ajaks Foorumis ca. 500 lehte erinevat teksti ja nurinat… nüüd vaikus nagu surnukuuris?

See aasta siis miskit huvitavat rajale ei tooda? 
Midagi uut?
Vana kohe kindlasti mitte?
Vasta
#8

(21-01-2023, 21:56 PM)Indrek66 Kirjutas:  Et siis…. Mis toimub? 
Kus on hala, kuidas vana teslaga rajale ei saa?
Vanasti oli selleks ajaks Foorumis ca. 500 lehte erinevat teksti ja nurinat… nüüd vaikus nagu surnukuuris?
...

Sa ei tööta tunnis kaasa Sad

Foorumis ei ole enam viisakas maailmaparanduslikke vesteid avaldada. Seega on elu kolinud vähemtsenseeritavatesse kanalitesse. Kuhu pääsevad vaid oskajad.
Vasta
#9

(21-01-2023, 23:19 PM)v6sa Kirjutas:  
(21-01-2023, 21:56 PM)Indrek66 Kirjutas:  Et siis…. Mis toimub? 
Kus on hala, kuidas vana teslaga rajale ei saa?
Vanasti oli selleks ajaks Foorumis ca. 500 lehte erinevat teksti ja nurinat… nüüd vaikus nagu surnukuuris?
...

Sa ei tööta tunnis kaasa Sad

Foorumis ei ole enam viisakas maailmaparanduslikke vesteid avaldada. Seega on elu kolinud vähemtsenseeritavatesse kanalitesse. Kuhu pääsevad vaid oskajad.
Nii armas, et inimesed on garaaži tagasi kolinud ja ennast siin nii üles ei küta aga verd tahaks ikka näha...
Vasta
#10

(21-01-2023, 23:19 PM)v6sa Kirjutas:  
(21-01-2023, 21:56 PM)Indrek66 Kirjutas:  Et siis…. Mis toimub? 
Kus on hala, kuidas vana teslaga rajale ei saa?
Vanasti oli selleks ajaks Foorumis ca. 500 lehte erinevat teksti ja nurinat… nüüd vaikus nagu surnukuuris?
...
Sa ei tööta tunnis kaasa Sad 
Foorumis ei ole enam viisakas maailmaparanduslikke vesteid avaldada. Seega on elu kolinud vähemtsenseeritavatesse kanalitesse. Kuhu pääsevad vaid oskajad.
Eks ta nii on. Kui me selle tehtud saame siis minu poolt jääb see kindlasti viimaseks. Ma kohe tunnen kuidas ma enam ei taha... Ja see pole ajuvaba koroonaaeg, mis on  oma 2-aastase vaheajaga mõjunud - maailm üldisemalt on lolliks läinud mis on tõesti ka AMis tunda. Igasugune särts on asjast kadunud ja ega see mõjub ka läbi juhtmete ja ekraanide.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne