13-04-2023, 12:20 PM
Järgmine projekt on minul Vjatka VP150, 57 aasta oma. Võib öelda lausa, et isegi esimese päeva toodang. Raami number on mul 00209.
Sain ta tegelikult mitu aastat tagasi. Kuna ma olen kolm Vjatkat teinud, siis arvasin, et rohkem neid ei tee. Aga sellist juveeli ei saa mitte tegemata jätta. Peale raami oli õnneks kaasas ka lenks, mis on mõnavõrra teistsugune, kui juba 58+ aastatel. Lisaks täiesti terve lüliti, mis on tohutu defitsiit.
Mootori ma tegin juba ca poolteist aastat tagasi. Uus kolb, silinder puuritud, kõik vajalikud vidinad tsingitud. Sisse läks tuttuus väntvõll koos mutritega, sidur ja kontaktid. Peal on tutikas karpa ja sumbuti.
Vasak paun oli kõvasti pureda saanud. Lihtsam oleks olnud võtta korras paun, aga sellel on luuk teistsugune ja lasin ikkagi korda teha.
Siis läks kere tegemisse. Arvatust oli ikkagi rohkem tööd. Põhja vahetus, võeti kõik nina eest, raam tehti sirgeks ja siis kokku tagasi. Aga nüüd said kõik tunnelid ka puhastatud raami seest.
Vahepeal sain ka aku 3mt7. Ma võtsin sisu välja ja panin sisse väikese akukese. Peale tegin täpse osb plaadi, kus vidinad on peal. Nüüd tuleb ainult pigi peale valada ja ongi olemas. Korpus on mul tänaseks juba poleeritud, näeb väga sile välja.
Sain ta tegelikult mitu aastat tagasi. Kuna ma olen kolm Vjatkat teinud, siis arvasin, et rohkem neid ei tee. Aga sellist juveeli ei saa mitte tegemata jätta. Peale raami oli õnneks kaasas ka lenks, mis on mõnavõrra teistsugune, kui juba 58+ aastatel. Lisaks täiesti terve lüliti, mis on tohutu defitsiit.
Mootori ma tegin juba ca poolteist aastat tagasi. Uus kolb, silinder puuritud, kõik vajalikud vidinad tsingitud. Sisse läks tuttuus väntvõll koos mutritega, sidur ja kontaktid. Peal on tutikas karpa ja sumbuti.
Vasak paun oli kõvasti pureda saanud. Lihtsam oleks olnud võtta korras paun, aga sellel on luuk teistsugune ja lasin ikkagi korda teha.
Siis läks kere tegemisse. Arvatust oli ikkagi rohkem tööd. Põhja vahetus, võeti kõik nina eest, raam tehti sirgeks ja siis kokku tagasi. Aga nüüd said kõik tunnelid ka puhastatud raami seest.
Vahepeal sain ka aku 3mt7. Ma võtsin sisu välja ja panin sisse väikese akukese. Peale tegin täpse osb plaadi, kus vidinad on peal. Nüüd tuleb ainult pigi peale valada ja ongi olemas. Korpus on mul tänaseks juba poleeritud, näeb väga sile välja.