"Kiviraiduri" küsimused Gaz 51 kohta
#1

Üritame käima saada seisvat Gaz 51 mootorit.  Millest valmistada sisse- ja väljalaske kollektorite tihendid?  Tihendid näivad ise terved, kas on olemas mingit mastiksit vmt., mida võiks kasutada tihenduse parandamiseks?
Vasta
#2

Mastiks vist ei kõlba aga vasemääre võiks väljalaskele sobida küll.
Sisselaske tihendi võiks ikka uue teha, paraniidist, tööriistamarketist või hüdroskandist võiks küsida materjali.
Sisselase peab olema hästi tehtud muidu tekkib igasugu jama kui sealt õhku peaks vahelt tulema.
Halb käivitumine või auk kolvis.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#3

(12-06-2024, 06:04 AM)Kiviraidur Kirjutas:  Üritame käima saada seisvat Gaz 51 mootorit.  Millest valmistada sisse- ja väljalaske kollektorite tihendid?  Tihendid näivad ise terved, kas on olemas mingit mastiksit vmt., mida võiks kasutada tihenduse parandamiseks?

Must number, võistlusmootor või lihtsalt mootor mingi asja ringiajamiseks?

Mustale numbrile ikka õige tihend. Neid liigub. Paremaks liibumiseks paigalduseks vahele plastset määret. Vasemääre sobib.

Võistlusmootorile kindlasti uued tihendid päris materjalist.

Lihtsalt mootorile ma paneks olemasolevad terved tihendid õhukese (siis ikka tõesti õhukese ja kitsa) tihendusmastiksi triibuga ja jälgiks olukorda. Sisselaskel tuleb jälgida, et triip kusagilt akna ümbert ei katkeks!
Vasta
#4

Tegemist on noorte poiste esimese tehnikaprojektiga. Et kas saame metsaäärse käima ja pisut edasi. Väntvõlli juba saime liikuma, aga veel üksjagu tõrkeid: starteri pendiks, veepump, radiaator vaja kontrollida jne.
Vasta
#5

Need tihendid on letikaup ja poes müügil. ITÜ REBELLA, Tartumaal Lähtel.
Vasta
#6

Igasuguste kollede (eriti vene tehnikal) pidamajäämise eelduseks on et ühenduspinnad on tasapinnas, vastasel juhul ei pea seal ükski tihend.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#7

Kuidas vahetada Gaz 51 bensiinipumba klappe? (Pump ise pole ilmselt kõige vanem. Klaaskuplit pole, kõik on metallist.) Remondikomplektis on ka uued klapid. Kuidas kätte saada pumbast vanad klapid?  Ja kuidas kinnitada uued?
Vasta
#8

(20-06-2024, 05:32 AM)Kiviraidur Kirjutas:  Kuidas vahetada Gaz 51 bensiinipumba klappe? (Pump ise pole ilmselt kõige vanem. Klaaskuplit pole, kõik on metallist.) Remondikomplektis on ka uued klapid. Kuidas kätte saada pumbast vanad klapid?  Ja kuidas kinnitada uued?
Kunagi vahetasin. Kui mälu ei peta, siis tuleb need sealt lihtsalt välja lüüa ja pärast uued asemele panna. Kui auk jääb liiga suureks ja klappe hoidev süüdamik kipub välja tulema, siis saab torni ja haamriga kergelt augu servast kärnides seda koostu tihedamaks muuta. Vedru pinge on väga oluline. Esialgu ära väga põhja löö, kui ei pea, siis saab alati natuke sügavamale koputada. Mõnikord ei olegi vaja klappe vahetada, piisab üksnes sügavamale koputamisest. Aga noh, viimati ma tegin seda tööd 35 aastat tagasi.
Vasta
#9

https://www.youtube.com/watch?v=5B_SALc5ZD4 
Vene keeles.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#10

Kui õigesti mäletan ,siis kokku panemisel tuli hoovast venitada membraan äärmisse asendisse ja siis kruvid kinni pingutada ,muidu oli oht ,et membraani eluiga jäi lühikeseks.
Vasta
#11

(12-06-2024, 07:08 AM)tõnn Kirjutas:  Mastiks vist ei kõlba aga vasemääre võiks väljalaskele sobida küll.
Sisselaske tihendi võiks ikka uue teha, paraniidist, tööriistamarketist või hüdroskandist võiks küsida materjali.
Sisselase peab olema hästi tehtud muidu tekkib igasugu jama kui sealt õhku peaks vahelt tulema.
Halb käivitumine või auk kolvis.

Ei kõlba siin paroniit. 51-l sisse-ja väljalaskekollektori avad vaheldumisi kõrvuti. Ikka ainult raud-asbest tihend peab siin vastu. Valmistihendid pole ka veel siit ilmast päris kadunud, originaalis kaheosaline. Kui vana tihend terveks jäi, siis võib grafiitmäärdega tagasi panna.
Vasta
#12

Tere.
Üritame poistega liikuma saada üht vana GAz 51. Masin väga kehvas seisus, ent mootori saime juba käima. Nüüd on probleem käigukangiga. Autol klaasi polnud ja vesi tuli kõik sisse ja ka  mööda käigukangi alla. Käigukastis oli ainult vesi. Õnneks hammasrattad liiguvad, kahvlid ja nende võllid liiguvad. Tagurpidi käiguga on probleem: varras, mis  tagurpidi käigu lülitust võimaldab, on kinni ning käiku ei saa lülitada. Oleme juba nädal otsa igasugu roostesulatajatega õlitanud, ent liikuma ei saa.  Ei kujuta ka täpselt ette, kuidas käigukangi alumine ots on ehitatud. Välja võtta ei saa/ei oska. Kas kellelgi on mingit joonist või pilti käigukangi alumisest otsast ning sinna kinnitatud detailist?  Siis oleks lihtsam, ehk ei peagi hakkama võlli välja ajama.  Või saab käigukangi siiski kuidagi lihtsamalt kätte?

Kiviraidur
Vasta
#13

Eelmine postitus oli juba kolmas teema sama subjekti kohta. Ning ilmselt mitte viimane. Niiet lõin kollektorimaterjali, bensupumba ja käigukasti küsimused ühte teemasse kokku - on üks kompaktne suurem hunnik õnnetust mitmete pisemate asemel Big Grin

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#14

käigukasti peal on selline ümmargune pooliku tennispalli moodi plekist detail, keera see maha ja saadki kangi kätte.    
Vasta
#15

https://www.autoopt.ru/auto/catalog/truck/gaz/gaz-51/59
https://www.bing.com/ck/a?!&&p=69c7cf146...RtbA&ntb=1
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne