05-09-2024, 10:37 AM
Olustik on hästi välja toodud, nagu ei leidnud, et oleks varem postitatud:
Soviet Cars and Auto Service by Konela, Finland.
Soviet Cars and Auto Service by Konela, Finland.
(05-09-2024, 10:44 AM)Prii Kirjutas: Juhtusin ise ka seda hiljuti nägema ning tundub, et need Soome saadetud masinad olid ikka parema kvaliteediga. Ise ikka mäletan õliseid masinaid ja tunde kestvaid remonte
(11-09-2024, 16:54 PM)Heigok Kirjutas:(05-09-2024, 10:44 AM)Prii Kirjutas: Juhtusin ise ka seda hiljuti nägema ning tundub, et need Soome saadetud masinad olid ikka parema kvaliteediga. Ise ikka mäletan õliseid masinaid ja tunde kestvaid remonte
Eksid kusjuures.
Siin on kombeks ikka öelda, et mosse on kõige levinum "metsäauto" soomes.
Ja põhinedes faktidele see nii on ka.
Neid vedeleb soome metsades lademetes.
(13-09-2024, 12:27 PM)xa88 Kirjutas: Ega siis ekspordi parem kvaliteet ei välistanud nende metsaalla sattumist peale ekspluotatsiooni lõppu.
(13-09-2024, 13:06 PM)Walter Kirjutas:(13-09-2024, 12:27 PM)xa88 Kirjutas: Ega siis ekspordi parem kvaliteet ei välistanud nende metsaalla sattumist peale ekspluotatsiooni lõppu.
Kas ekspordiks valiti vooluliinilt välja kobedamad isendid, võeti tavakonveieritelt masstoodang ja ''käidi üle'' (mõned kriitilised sõlmed mida lääne vajadused eeldasid asendati lääne osadega?) või oli ekspordiks lausa eraldi konveierid töös?
(13-09-2024, 13:30 PM)wax Kirjutas:(13-09-2024, 13:06 PM)Walter Kirjutas:(13-09-2024, 12:27 PM)xa88 Kirjutas: Ega siis ekspordi parem kvaliteet ei välistanud nende metsaalla sattumist peale ekspluotatsiooni lõppu.
Kas ekspordiks valiti vooluliinilt välja kobedamad isendid, võeti tavakonveieritelt masstoodang ja ''käidi üle'' (mõned kriitilised sõlmed mida lääne vajadused eeldasid asendati lääne osadega?) või oli ekspordiks lausa eraldi konveierid töös?
Venelane ei teinud midagi. Konela asendas ise lääne osadega (piduri peasilindrid, vaakumvõimendi jms) ning tegi põhjaliku müügiettevalmistuse ning korrosioonitõrje.