22-03-2025, 19:47 PM
Tundmatu bensiinipaak
23-03-2025, 09:41 AM
(22-03-2025, 19:47 PM)Raudpats Kirjutas: Kunagi ammu sai koju veetud üks paak. Tsikli oma peaks olema, aga ei oska seda nagu ühegi tsikliga seostada.
Tundub olema Inglise stiilis paak, näit. Velocette. Originaal kork on asendatud ise valmistatuga. Korgi avasse on paigaldatud keermestatud puks.
Kurtna Mootorrattamuuseum; külalistemaja,saun www.teearu.ee
Mootorite plokikaante remont; alumiiniumi keevitus, töötlemine. tel.5087150, Urmas Teearu.
23-03-2025, 20:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2025, 20:00 PM ja muutjaks oli Raudpats.)
Avaldati ka arvamust, et see on ümbertehtud Kovrovetsi paak. Ja lähemal uurimisel on tõesti näha, et sellele paagile on alumisse serva lisatud umbes veerand juurde. Paagi avast sisse vaadates on näha ka vana põhja servad. Ka vanal põhjal on olnud süvend silindripea või klapikaane jaoks. Kovrovetsi paak on küll kaugelt vaadates sarnane, kuid siiski vist mitte päris see. On teatud sarnasusi, kuid Kovrovetsi paak peaks olema väiksem.
Kovrovi paak:
Minu paagi vaated
Kovrovi paak:
Minu paagi vaated
24-03-2025, 20:06 PM
Ei mäleta enam täpselt, aga nii Kovrovi kui Voshodi paak peaks kinnituma eest ülevalt kõrvadega roolikannu külge ja tagant kõrvadega kusagile istme ette raamile. Sellel paagil on kõik kinnitused alt. Ja Kovrovi paak vist on alt suhteliselt sile, puudub süvend silindripea jaoks. Esimestel Voshodidel oli suht sarnane paak Kovroviga, küljekummid vist olid suuremad.
25-03-2025, 00:55 AM
Netist otsides päris sellist ei leidnud või ei osanud otsida aga näiteks inglaste New Imperialil on ka anloogsed paagid.
31-03-2025, 14:18 PM
Kovrovi paak ehk ka vanem, see ei ole, sest üldjuhul läheb kovrovi raamitoru diagonaalis paagi keskelt ning paagi tagumine osa pole nii eraldatud kui sellel paagil.
See paak vajaks kahte kraani.
Lisaks oli külgedel "süvendid" põlvekummidele
Kovrovi paagil on süved eesmises osas ja mõeldud süütepoolile.
Kovrovi paak kopeeriti (püüan leida viidet) Motobécane 350 L4C pealt... sest esimestel paakidel oli ka tagumine osa natuke allapoole... 1960 läks alumine serv sirgemaks.
Samas see paak pole Motobécane paak... see tagumine osa on tundmatul paagil ümaram...
Aga ehk keegi kaevab edasi.
See paak vajaks kahte kraani.
Lisaks oli külgedel "süvendid" põlvekummidele
Kovrovi paagil on süved eesmises osas ja mõeldud süütepoolile.
Kovrovi paak kopeeriti (püüan leida viidet) Motobécane 350 L4C pealt... sest esimestel paakidel oli ka tagumine osa natuke allapoole... 1960 läks alumine serv sirgemaks.
Samas see paak pole Motobécane paak... see tagumine osa on tundmatul paagil ümaram...
Aga ehk keegi kaevab edasi.
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima": https://www.facebook.com/groups/471167806998913
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne