Boost bottle ??
#1

Mis asi see on ja mis põhimõttel see töötab?
Olen selle kohta igasugu legende kuulnud aga endal pole aimugi mis see on. See peaks olema mingi balloon bentsu paagi ja karbussi vahel rolleritel.
Vasta
#2

http://eindiancompanies.com/images/resonator.htm




Y.E.I.S is a very efficient invention. A small bottle ,often called \"boostbottle\", is installed between the carb and the intake port connected with a branch pipe to get the engine to respond quickly from bottom end without flat spots.
It saves 10-15% in gas consumption and makes the engine wake up at lower rpm.

Like many of Yamahas inventions. When it first came out there were many doubters. Just as they doubted the wisdom of a separate oil pump and the 7th port. Or Torque Induction. But if done properly this does work.

The following diagram shows a typical Y.E.I.S setup. The most common mistake people make is not placing the boost bottle above the cylinder, not getting the size right and using a common bottle for two cylinders and failing to make sure that the bottle drains back without collecting fuel.

[Pilt: Yeis.jpg]
Vasta
#3

mina sain aru mis see on !!

aga ei saand pihta kas selle pudeli suuruse peab välja arvutama või panema tunde järgi mõõdud ?

* korgits plaanib juba sellist asja oma izh planeta peale Big Grin
Vasta
#4

korgits Kirjutas:* korgits plaanib juba sellist asja oma izh planeta peale Big Grin

katseta reguleeritava suurusega pudeliga. Selle saad vast vene mootorratta või autopumbast teha suht väikeste pingutustega, kulub veel 1 IZ kollektor, millele torujupp külge keevitada ning ongi valmis. esialgu pane kollektori ja nõu vahele kuulkraan....
Jääme tulemusi ootama....

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#5

Arvan, et tavalise lõõriga asi ei hakka tööle...

antud joonisel oleva kambri kujuga tekib boost bottle toru kohas ülerõhk ja osa küttesegu ronib pudelisse... et sealt pärast vajadusel, järult kiirendades, kui mootor rohkem imeb, kui lõõrist tulla suudab, tekkiva alarõhu tõttu mootorisse suundub. Karta on, et silindrilise lõõri ehituse korral ei tekki mootori ühtlastel pööretel ülerõhku, mis seda segu sinna ajama hakkaks...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne