Kuidas neil kahel mootorrattal vahet teha? Millised on nende suurimad erinevused? Kas kellelgi on pilte mõlema ratta mootorist, raamist ja teistest tähtsamatest osadest?
Postitused: 176
Teemad: 6
Liitus: Dec 2003
Maine:
0
K-750 on samuti tagurpidi heeblitega (vanemad, kuni 1963. aastani toodetud masinad). Pigem oleks olulisim vahe tagavedrustuses, K-l on see hilisemal ajal üldlevinuks saanud kiigega, M-l aga kinnitub tagasild otse amortidele. Teine M-i iseloomulik tunnus on tagumise porilaua kohale kinnituv pakiraam.
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
M-72 porilauad kantis profiiliga, K-750 aga kumerad.
Postitused: 371
Teemad: 184
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
Mõlemaid rattaid oman ja annan sulle enda tsiklite piltide lingid. Eks hakka võrdlema

Erinevusi ikka on
K750M 1968.a
http://www.zone.ee/bikehist/K750M%201968/
M72 1959.a
http://www.zone.ee/bikehist/M72%201959/
Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Postitused: 2,673
Teemad: 267
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
To Steelrider:
Vaatan neid pilte nüüd korraliku monitoriga ja sellel M72-l ongi ju kiigega hark ,mitte teleskoop.Alguses ei saanud aru ,monitor nii kehva.
K750 esimestel mudelitel kasutati ka vähe teistsugust teleskoopharki ,kui tänapäeval, minu mäletamist mööda olid seal katteplekid kuidagi keskelt jämedamad ,umbes nii nagu BMW R75-l.