kas keegi oskaks ütelda palju selliseid masinaid eedtid alles on ja kas keegi teab veel neid kuskil seismas oleks vaja uksepolstrit, tagaklaasi ja esituleklaasi
Tere Urr!
Mul on täpselt,piltide järgi, sama masin olemas,aga ma arvasin,et
on 407,kui huvi tunned võta ühendust.
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
urrr88 Kirjutas:kas keegi oskaks ütelda palju selliseid masinaid eedtid alles on ja kas keegi teab veel neid kuskil seismas oleks vaja uksepolstrit, tagaklaasi ja esituleklaasi
Tegemist on \"pesuehtsa\" M402 !
Mis seda reedavad,esiteks mootor mis on pärit M401 st on pisut modifitseeritud.
Sammuti on sellised \"pikad\" tagausteliistud ainult M402 ja stanged (sisse pressitud soonega)Ainult iluvõre tundub \"võõras\" olema,peaks olema üks \"jämedam kroomitud pulk keskelt munaga\"
Palju neid eestis säilind seda on vääga raske ennustada aga toodeti neid autosid alla 100 tuhande.
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Postitused: 85
Teemad: 17
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Tagatuled vist 407 omad. 402-l peaks tuleklaas koosnema 3-st osast.
Võin eksida muidugi!
kõps
Ostan M-410 või M-72. Või vahetan mingi kama vastu.
Postitused: 264
Teemad: 3
Liitus: May 2004
Maine:
2
Ka esilaternate \"elemendid\" on valed. Praegu sees olevad on n-ö \"eurojaotusega\", need tulid minuteada müüki alles 80-datel. 402-l peaks olema \"luubiga\" laternaklaas ja lihtne kahe niidiga, sümmeetrilise valgusjaotusega pirn.
Postitused: 375
Teemad: 16
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
Eks selliseid masinaid ikka Eestimaal leidub,aga tavalislt on neil autodel,paberite järgi küll 402-l juba 408 mootor külge istutatud.
Huvitav milline käigukast Sinu autol on?Kas 3 käiguline,st.originaal(esimestel 407 oli ka 3 käiku) või midagi muud ja milline tegesilla reduktor seal on?Kas algne(taaskord peab ütlema,et esimestel 407 oli ka selline) või juba hüpoid ülekanne?
402 olid jah taga kolmeosalised tuled,407 olid taga kolmesektsioonilised laternad,aga kaheosalise klaasiga.Esilaternad aga unusta kohe ära,need on hilisemad(tulid sellised esimeste VAZ autodega),aga põhitähtis on see,et nende klaas pole eraldi vahetatav.Samas pole see eraldi vahetatav ka vanadel,sümeetrilise valguslaiguga tuledel.Usun,et roolimurest saad vast kah üle,samasugune rool oli vististi ka vanadel muhkudel,sama rool oli ka M-407.403 rool on aga juba hoopis teistsugune.Armatuurlaud,õieti selle plastümbris ja pardtsoki kaan on ka sirged,need hakkasid tihtipeale lainetama ja minu 403 hakkas spidoka ümbris ka veel mingit totrat valget kõõma välja ajama.
Süütelukk on sel autol aga 408/412 oma ja asub ka vales kohas.Originaalis asetses ta armatuurlaua keskel,tuledelüliti kõrval.Praegune koht on aga otstarbekam-proovi ise korraga masindada süüteluku ja toorega.
Minu teada oli 402 veel + massis,juhul kui see on ümber tehtud siis võib töötava mootori puhul ampermeeter valesti näidata.
Jõudu ja head soovides,Flanagan
Aga mis on 402 ja 403 vahe.
Postitused: 755
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
Tagatule klaasid on tõesti 402-l kolmeosalised, neil puudub helkur. Ka on 402 kollasel suunatule klaasi \"mustril\" erinevus 407 klaasi \"mustriga\". Iluvõre pärineb hilisema väljalaske 407/403-lt. Kuigi esilaternad on \"eurod\", tundub, et laternavõrud või üks neist on see päris õige. Nimelt 402 laternavõru on alt lõhikuga ja pingutatakse nagu vits ümber laterna korpuse. All lõhiku juures on kaks \"kõrva\", millest ühel on keere, teisel lihtsalt auk peene poldi jaoks. Tundub, et sel masinal on ka plekke vahetatud. Esitiib on iluliistuga, mida 402-l mitte ei ole. Ka uksed võivad olla komplektselt kanditud ümber 407/403-lt, kuna silma hakkasid alumiiniumist ukseakna äärised. Need aga on 402-l on terasest ja värvitud kerega ühte värvi.
Ka on õige, et aku + klemmühendatakse kerega. Süütelukul puudub originaalis vedruga tagastuv starteri asend. Starterit käitatakse mehaaniliselt vajutades jalaga pedaalikesele, mis asetseb gaasipedaali kohal (nagu M401, M20, Gaz51)
Ratta velgede rumm on pöiale needitud, 407/403-l keevitatud.
Hetkel rohkem ei tule meelde.
Postitused: 129
Teemad: 13
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
18-01-2005, 05:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-01-2005, 05:59 AM ja muutjaks oli
kOll.)
tere,
kodanik, kellelt mina oma 402 ostsin, rääkis mulle sellise loo, et originaalis olla 402-l kojameeste ajami mehaanika otse kuskilt nukkvõlli pealt(?). Tema oli selle ümber ehitanud 408 elektrilisele ajamile(nagu 407/403), kuna originaal süsteemiga tugeva vihma puhul tuli sõita 2.käiguga.
starter kah 402-l meh. nagu hr.taruvaras mainis ja 12V + läheb massi(akud muidu on samad).
mootori, tagatulede ja liistude kohta on ka kõik juba kirjutatud.
kui peensustesse minna, siis veel raadiod olid erinevad: 402-l A8-M ja 407/403-l A17(alates 1960 ja antennid ka).
Edit: hilise tunni tähekoll
aga kui mu auto liigub valguskiirusel, kas on siis esituledest veel kasu?
Otsin pagasniku luuki 1/43
M407-le
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
kOll Kirjutas:tere,
kodanik, kellelt mina oma 402 ostsin, rääkis mulle sellise loo, et originaalis olla 402-l kojameeste ajami mehaanika otse kuskilt nukkvõlli pealt(?). Tema oli selle ümber ehitanud 408 elektrilisele ajamile(nagu 407/403), kuna originaal süsteemiga tugeva vihma puhul tuli sõita 2.käiguga.
400 ja 401 (vist ka 402) kojamehed käisid tõesti nukkvõlli pealt trossiga, 407 kojamehed olid aga minu mäletamist mööda vaakumajamiga, mis oli kohati veel hullem kui trossajam; too vähemalt töötas kindlasti, kui mootor käis. Selliste imeajamite pruukimine on seda veidram, et Pobedal olid algusest peale elektrilised kojamehed.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.