Millega pesta tühikäigumootorit?
#1

Arvuti kõrval laual praegugi Autoleht nr 20(21.10.04)Jutt Ford -Escordist.
Tsitaat artikli osast mootor-\"...Tühikäigu kõikudes võib hädale kergesti lahenduse leida tühikäigumootori läbipesemisega...\"
Kuidas ja millega ma seda pesema peaksin.Võtan selle mootorilt maha ja edasi? Kõlbab selleks bensiin,või on selleks mõni edevam vahend olemas? Tegu pole küll Escordiga,küll aga Fordiga ja sellelgi selline vigur olemas.
Flanagan
Vasta
#2

Kui seal plastikut, ega kummi ei ole, siis soovitaks BRAKE CLEANER´it. Erinevatel tootjatel sama asi. See on küll keemia, mis igasuguse kinnipõlenud, settinud jms sodi maha peseb.


Vasta
#3

STP-l on väga hea karburaatori puhastusvahend, mina kasutan seda.
Vasta
#4

pestakse tavalise lakibensiiniga või WhiteSpiritiga. Loputad lihtsalt läbi.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#5

ise pesin karburaatoripesu vahendiga, tegin tühikäigumootoril selle siibri lahti ja lasin siis survega sinna sisse, siis veidike ootasin--et liguneks ja kordasin uuesti protseduuri, kokkuvõtteks sai param küll :d
Vasta
#6

13piisab Kirjutas:pestakse tavalise lakibensiiniga või WhiteSpiritiga. Loputad lihtsalt läbi.
nitrolahusti on õige vahend. Ma seni nii \"haardkoor\" asja kasutada ei julenud, aga:
- kuu tagasi sai tühikäigumootorit silikoonipesuga loputatud
- 2nädalat tagasi hakkas tühikäik jumpsima (hoidis imelikel pööretel vahemikus 500-2000rpm, tehas annab 1000rpm)
- täna läks masin puhta lolliks (tüikäik@3500-4000rpm)
- nitrolahustiga pesu tegi asja korda. Pöörded kukuvad tühikäigule kah paremini kui enne. Loodame, et jääbki nii.
Vasta
#7

U jälle pajatab oma kogemusest fordiga. niisiis kah tühikäiguprobleemid (ikka veel jah!). kunagi ammu süüdistasin ka tühikäigumootorit ja õhuklappi, kuid nende puhastamine tulemust ei andnud. tõsi, andis kuid ainult 2-x päevaks ning süsteem on samas puhas -> pesin kõigepealt bensiiniga, siis selle spets \"sussuga\", mida õhuklapi vahelt sisse lased ning siis lõpuks veel nitrolahustiga ...ilus ja särav sai. siis teine asi, mida süüdistama hakati oli õhukulu lugeja. see oli läbi omadega, kuid vahetus miskipärast tühikäigule ei mõjunud. küll aga läks paremaks kõrgetel pööretel käimine ja kütusekulu vähenes. siis leiti vigane karterituulutuse voolik (keskelt kokku murdunud) ning selle vahetus muutis auto tühikäigu normaalseks (ahjaa, minu probleem oli see, et pärast käivitamist u 10 sek auto ei tea, mis pöördeid ta tahab ja kõigub 300 - 700 vahemikus, kuni lõpuks 750 peale tõuseb, vahest sureb välja ka) .. olen 3 päeva sõitnud sedasi, eks näis mis saab. kuid praegu on korras! ahjaa, kindlasti tuleb aju ära nullida pärast siukste asjade vahetust. esimese raksuga jäi see tegemata ning efekti polnud - ju ta mäletab siis vana ja vigast informatsiooni...

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne