trike ehitamine
#1

nunii siis on jälle võetud uus hull idee ehitada valmis trike ja no on nagu juppe ka varutud ja kindel soov kevadel andagaasi ja nu siis olex tarvis infi ja ideid selle kohta. olex soov panna k-750 mootor ja siis 01-e taga sild ja ylejäänud nagu dnepri ja m.i osad aga kysimus on siis selleine et kas kellegil on kogemusi sellega et kas tasub näitex jõuallikax asetada šigull või zaz või k või yldse midagi muud.
TÄNUD ETTE


eimuu-
elagu nupumehed ehk tatikadSmileSmileSmile
Vasta
#2

Mõtekam ehk zazi tagaots ja mõne massiivsema tsikli esiots ühendada.

Kas plaanis pabereid ka saada?
Vasta
#3

pabereid nagu esialgu ei ole mõeldud sest siis peavad olema mingid paberid vist keevitamisex et saada arkis arvele võtta
Vasta
#4

Järelikult on tegemist külavahelt mitteväljuva \"Krossikaga\", mis läheb esimesel võimalusel üle eesti politsei käsutusse.
Üldiselt ei tasu sellised aretused ennast ära - tegevusraadius ning kasutegur väike.

Samas võin anda vihje, et kuna K-750 (nagu ka ural, dnepr jne) käigukastist ei tule gardaan välja täpselt keskelt, siis peaksid selle 01 tagasilla (ja pooltelje) üheltpoolt reduktorit tegema lühemaks.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#5

Samas võin anda vihje, et kuna K-750 (nagu ka ural, dnepr jne) käigukastist ei tule gardaan välja täpselt keskelt, siis peaksid selle 01 tagasilla (ja pooltelje) üheltpoolt reduktorit tegema lühemaks.

///////////////////////////
Aga mille jaoks gardaani rist leiutati
Vasta
#6

isandpauk Kirjutas:Samas võin anda vihje, et kuna K-750 (nagu ka ural, dnepr jne) käigukastist ei tule gardaan välja täpselt keskelt, siis peaksid selle 01 tagasilla (ja pooltelje) üheltpoolt reduktorit tegema lühemaks.

Lisaks sellele pöörleb gardaan (loe kardaan) veel \"vastupidi\" ehk reduktor (sild) tuleb keerata 180 kraadi.
Narva mehed on selliseid neljarattalisi isendeid ehitanud, millel all ümberpööratud ja lühendatud Lada sild.

Cinquecento
Vasta
#7

kas äkki poleks lihtsam tagumisele otsale panna mõne esiveolise auto mootor, millel piki mootor.....siis ju endal lihtsam see sildade värk.....kui küsida tohib, siis kuskandis seda ehitama hakatakse.....uudishimu piinab ja ta tahaks ise kaa seda mašinat näha
Vasta
#8

võrus kavatsen ehitada\'
Vasta
#9

Olen ise pikemajaliselt (üsna mitusada km sõitu) proovinud nii narvameeste toodangut (3 ja neljarattalised) kui ka põrnikamootoriga rewaco trike.

Üldised kommentaarid on sellised:

Rewaco on väliselt ilusam, kuid sõita ei kõlba temaga kohe üldse mitte. Esiots on liiga kerge ning liiga suure nurga all. Auklikul teel tuleb kurvis hoog maha võtta, alajuhitavuse tõttu sõidad muidu teelt välja. Istumisasend on ebaloomulik lebo-asend, mis on eriti väsitav just kaelale ning jalgadele.
http://www.hot.ee/sadalamc/images/histor...998_04.jpg
http://www.hot.ee/sadalamc/images/garage/garage_17.jpg

Narva 3 rattaline - parima teelpüsimisega trike mida mina proovinud. Kahekesi natuke keeruline sõita kuna tagaistujale pole piisavalt ruumi. Üksinda sõiduks parim. Mingi auto pooltelje ja jointide kasutamine gardaaniks ei olnud 100% läbimõeldud variant kuna jointide kattekummid rebenesid täiesti ootamatult - pöördeid on gardaanil rohkem kui poolteljel. Mida te arvaksite kui kiirusel 90 km/h lendaks teie riietele ja kiivriklaasile hunnik tavotti? Mul oli esimene mõte, et nüüd on küll p....s!
http://www.hot.ee/sadalamc/images/histor...996_01.jpg

Narva 4 rattaline (kvadrik) väga hea ja mugav, kuid rattaste arvu ja ehituse poolest meenutab liiga palju autot. Lahe riistapuu küll aga lenks (loe: juhtraud) ei tee masinat veel mootorrattaks. Urali mootoriga liialt under-powered. Antud isend oli nn. military variant, kus igasugu mugavused (nagu pehme nahkiste jne.) puudusid. Maanteele mitte eriti sobiv, kuid sõjaväe jaoks tõenäoliselt asendamatu tööriist.
http://www.hot.ee/sadalamc/images/garage/garage_19.jpg
http://www.hot.ee/sadalamc/images/garage/garage_13.jpg

Kui ma õieti mäletan, siis see kvadrik ja mõned teised veel osalesid kaitseväe riigihanke konkursil ning edestasid konkurente väga mitmes kategoorias (läbivus, kergus, hind, vastupidavus jne.). Konkursist jäid nad kõrvale, sest ei omanud KATUST.

Ja gardaaniristi kasutusvõimalustest olen ka kuulnud, samas on hea kui gardaan on loomulikus asendis võimalikult sirge, peab kauem vastu.
Õige mootorratas on klassikaline, tavaliselt kaherattaline, suurema pere korral külgkorviga.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#10

eks auto tagasilla ja mootori kasutamine on keeruline, kuna asi tuleb gabariitide poolest suur ja seda raami sinna ümber ehitada on tõeline kunstitegu, sellepärast et kõik see asi on ju vaja juhitavuse pärast teha võimalikult täpselt.
kui sa oled otsustanud valida siiski tegemiseks auto jupid siis soovitan õhkjahutusega mootorit (zaz, VW), kuna nagu nimigi ütleb jääb ära probleem jahutussüsteemiga (nende lõdvikute ja paakidega jamamine on tõsine nöökCool).
oma otsuse tegemisel lähtu ka sellest et kui suurt sa teda tahad, kui tahad et ta sind edasi viiks ja ta sul ka käru peale mahuks siis mine mõne suure tsikli raami kallale, pane peale kettülekandega mootor, kui veel erilist isu edasiminekuks on siis ka mõnd lääne tsikli mootorit võid kasutadaWink

isiklikult soovitan kasutada ehitamiseks tsikli juppe, juba kasvõi ülekande pärast, samas tuleb riistapuu kergem ja kiirem ning on ka tema viimistlemine väheke lihtsam.

aga kui isu on siis anna minna ja tee see masin kasvõi lennuki juppidestSmile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne