Postitused: 74
Teemad: 4
Liitus: Jul 2005
Maine:
0
Tere, küsimus selline T-25A on mootori õlivannil paremal küljel ava läbimõõduga 43mm. (täna Sauel mõõtsin ära ja kahe kinnitus poldi vahe on 60mm.) oskab keegi öelda milleks see ava seal on? Endal on plaan panna sinna avasse plokisoojendus, on keegi midagi sellist teinud ning kas see väntvõllile ette ei jää? Kui kellelgi on kogemusi andke teada.
Postitused: 52
Teemad: 23
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Võin oma kogemusele toetuda et sai paigaldatud veekeetja spiraal aga tulemus oli suht kehva kuna küttekeha hakkas koguma sadet ja temperatuuri jälgimiseks tuleb panna eraldi näidik.kuna kippus õli suitsema kui kauaks sisse jätta ja siis on mootorit veel raskem käima saada .Soovitan kasutada lääne õli ja sisselaske kollektoris on küünal mille vahetasin järelhõõhumisega küünla vastu ja toimib.
Edu aretamisel.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Mine kusagile "Autoeksperdi" (kunagi müüs DEFAt, ilmselt praegugi) poodi ja küsi T25 plokisoojendust. Minuteada on selline asi täitsa olemas ja mäletamist mööda just sinna lapiga auku käibki.
Veekeetjast ise teha suht tülikas ja võimsust on liialt palju (suur veekeetja 1kw). Sellepärast hakkaski õli kõrbema.
Tehase soojendajad arvestatud ikka kõigi nüanssidega. Vedelikuga plokisoojendus võib olla pidevalt vooluvõrgus, keemaminekut pole karta. Ilmselt sama kehtib ka õlisoojendajaga. Küsi poest ise üle.
Postitused: 74
Teemad: 4
Liitus: Jul 2005
Maine:
0
Ausalt öelda poleks uskunudki nii kiirelt vastuseid saada, igatahes tean nüüd kelle poole pöörduda, Tänud kõigile kes head nõu andsid!
Postitused: 482
Teemad: 2
Liitus: Sep 2004
Maine:
2
Karvaselt kahtlane tunne, et sinna auku ei saa sa küll mingit plokisoendust panna. See pole seal mingi lihtsalt kahe poldiga lapp, vaid selle lapi küljes peaks olema õlipumba õlivõtutoru sõel.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Karvaselt kahtlase tunde vastu oli neil ka lahendus. Nägin ühte soojendust, mis liimiti karteripõhja külge. Minu mäletamist mööda oli see T40 jaoks. Seal polevat muud lahendust.
Postitused: 1,408
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Kui muidu veekeetja spiraal sobib siis soovitaks katsetada seda toa lambi dimmerit. Sellega kõige odavam võimsust natuke alla tõmmata
Tavaline maksis Makeli oma Prismas 150 kr, tollel küll 4 A kaitse sees mis teeb ta max võimsuseks 0.9 kW, sul aga pole ju max võimu vaja. Arvatavasti saab sinna ka 6 A kaitsme panna kuna sul jääb ta tööle jahedates oludes, mitte seina sees. ühendatakse skeemi nagu tavaline lüliti.
Postitused: 1,408
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Diood on muidugi lihtsam ja odavam variant,samas dimmerit saabki rahulikult peale keerata. (Kahjuks tulebki ta igakord 0 keerata- maks võimu ei saa naksti peale anda isegi kui tahakski.) Mõistlikum tglt jah tugevamat voolu kannatav dimmer hankida.
Postitused: 74
Teemad: 4
Liitus: Jul 2005
Maine:
0
Kuna siin ja mujal targematega ja vanematega konsulteerides välja tuli, on plokisoojendi spiraali kõige suuremaks miinuseks (foorumiski räägitud) õli suitsemine kui kauemaks sisse jääb seega jätsin selle variandi ära (oleks saanud taimeri vahele panna aga see mõte eriti ei meeldinud). Sai tuttava käest ostetud 0,75kw. 12v. diisel küttel toimiv kabiini soojendi ja panin selle peale. Asub endise õlisoojendi asemel ainult auk tuli peale lõigata kust soojendatud õhk kabiini sisse puhub (sinna on plaanis veel õhusuunaja asetada), samuti tuli suitsu toru jaoks kabiiniesiseina auk lõigata, kanister 5l. asub akuruumis, algul oli plaanis teha väljavõte paagist aga läksin lihtsama vastupanu teed. Suitsu toru ehk summuti viisin õlivanni juurde soojendab õli. Kuna vana starter andis otsad tuleb uus osta ja eelneva õli asemal hakkan talvel kasutama vedelamat õli, sellega peaks talvised käivitus probleemid lahendatud olema.
Postitused: 74
Teemad: 4
Liitus: Jul 2005
Maine:
0
05-02-2008, 23:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2008, 23:57 PM ja muutjaks oli
Arve.)
Ostes masina (traktor on aastast 1992, minu valduses mingi 3aastat vist) panin kohe sisse lääne õli eelnevalt puhastasin tsentrifuugi kas pesuainet kasutasin ei mäleta aga mootor kokku ei jooksnud. Talvel käivitudes ei tõuse öli surve kohe üles jääb 1-1,5 (tühikäigul) peale pidama, kui natuke töötab alles seejärel läheb üle 2, sellest järeldangi et õli liiga viskoossne (paks) kasutan sama õli oma Golfis ja sel pole talvel häda midagi. Peale läheb too reduktoriga starter.