siuke probleem et druzba mootor ei taha käima minna syyde nagu on enam vähema paigas väga varane kaa aga käima ei lähe on proovitud karpal segukruvi, lahti ja kinni kiireta, aga asjatult kui kruvi täiesti kinni siis ei saa kytet kätte ja kui natuke lahti keerata siis pexab kyynla märjax mingi kaks potsu yxkord lubas kaa...kas on druzbadel mingid nipid kuidas käivitada seda ästi ??
Postitused: 2,453
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
31
Kui družba ple kaua töödand siis tee nii ,et kruvi õhufilter maha ja pane kinnas kätte ja käsi sinna ava ,ette ja kui starterist tõmbad lased poole pealt äkitselt lahti. Nii läks üks Družba käima, kuid see võis olla tingitud juba pikkadest muudest käivitusprotseduuridest...
Postitused: 239
Teemad: 36
Liitus: Apr 2004
Maine:
1
sädema jama.
tee küünlal sädevahe väiksemaks.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Dryzba ongi üks selline saag, mis käima ei pea minema. Süütevärkide jama on talle tehasest sisse kodeeritud. Kergem on käsitsi saagida, kui puid vaja teha. Mõtle, kui need käimatõmbamise käeliigutused kõik oleks kena terava saega puu vastas teht, oleks mitu ruumi puid juba valmis.
Kui aga tahad kasutada teda muuks otstarbeks, siis areta talle peale akusüüde.
kuidas seda akuusyydet peale arewtada aga kas seda traktori magneetot ei saa aretada w kui ma tahan võrrile selle mootori panna ????
loogiline on et ei saa panna krt kuhu sa selle pistad sinna saax kyll kui starter ja see syyte trummel maha võtta kuidagi väntvõlli otsa pana aga krt kuidas sa siis ilma starterita käivitad..mõni ikke nii arulage...pane oma pea ka natuke tööle ja mõtle vähegi loogiliselt !!!!!
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Kõik on VÕIMALIK teha aga kõike pole MÕTET teha.
Akusüüde lihtne panna. Tuleb ainult panna motika süütepool ja aku. Kontaktid tuleb kasutada olemasolevad. Akut tuleb sõitude vahepeal laadida muude vahenditega.
Postitused: 2,688
Teemad: 268
Liitus: Mar 2004
Maine:
31
mina oma vana Druzbat külmast peast ilma \"topkata\" käima ei saanud,soojana läks aga poolest pöördest.Ei viitsinud viga otsida, lihtsam oli tilk bensiini otse silindrissa lasta ja ei mingit probleemi.
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Mehed, see peabki nii olema, sest lugege selle massina nime tagurpidi ja mõelge sellele, kes tema leiutas ja millest oli see tingitud!
D R U Ž B A = A B Ž U R D
Jõudu käivitamisel.Aga see on küll õige jutt, et pange tsikli süütepool peale ja kui mujal on kõik korras, siis on \"paugupill\".
Metsa minnes ärge unustage 20 liitrist bensiininõud kaasa võtmast.
Postitused: 35
Teemad: 18
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
mul on ka druzba niituk mootor on juba vana õli aga käib nagu vanamees mootor on aastast 70 eks kvaliteet oli ka sell ajal parem
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Oma aja kontekstis (N. Liit ja 1950-60ndad) oli Družba ikka kõva sõna. Ja muide, represseeritud eeti füüsikul Boris Kaburil oli selle sae väljatöötamisel üsna suur roll. Nii et asjal on Eesti suhtes tehnikaajalooline väärtus!
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Õigus hr. VALDO seepärast ma mainisingi tema \"leiutajat\" ja kes teab võib olla oli nimi pandutki kerge tagamõttega.
huvitav, mul on asi punna raamile ehitamisel, aga druzba ise läheb mõne (tavaliselt 1..2) tõmbega tööle.
Soovituseks:
Kontaktivahe peab olema suht olematu.. asjal tuleb ju pöördeid nii jubedalt, et muidu ta ei jõua kontakte vahepeal sulgeda..
aga karbussi segukruvi peab suht sees olema.. muidu uputab kyynla ära