Kolm asja tulevad veel kohe pähe, mis vôivad väga môjuvateks pôhjusteks olla, miks niidukimootor paadile ei sobi.
1)Grynno kirjutas:
Tsitaat:Niiduki mootoriga tekib probleem ka hoorattaga, mis tuleb siis tekitada. Ilma selleta on mootori käima saamine võimatu.
Niiduki mootor on üldjuhul 4-taktiline pöörlemissageduse regulaatoriga masin.
4-taktiline töötab 1x 2 pöörde jooksul, mistôttu
sama vôimatu kui ilma hoorattata on ka koormusega (antud juhul siis vindiga) käivitamine. Endal on kogemusi kinniroostetanud siduriga ,,Veterok\"-iga, mis on 2-silindriline ja 2-
taktiline, mistôttu (vähemalt teoreetiliselt) peaks
töötama 2x ühe pöörde jooksul, kuid ikkagi meres
käima ei läinud.
2)Pöörlemissageduse regulaator tekitab veel ühe probleemi, mida saaks kôrvaldada regulaatori
väljalülitamise teel, kuid siis vôiks juba kasutada mistahes teist (rolleri vms ~150cm^3) mootorit.
Nimelt on väntvôlli pöörlemissageduse stabiliseerimine vajalik seetôttu, et niitmisel
on mootori koormus küllaltki muutlik. Enamus ajast töötab masin ilma regulaatori tuntava sekkumiseta, kuid kôrgemaid puhmaid niites asub mehhanism tuntavalt tegutsema. Paadil kasutamisel vôib madalamate pöörete korral
mootor lihtsalt ülekuumeneda. Ehk siis mootor vôib vabalt väga madalatel pööretel töötada, kuigi karburaatori seguklapp on pöörlemisssageduseregulaatori poolt täielikult avatud ja sundjahutusest
(enamusel masinatest kasutatakse) pole madalatel pööretel eriti abi.
3)Niiduki ôhufilter on konstrueeritud kuiva ja tolmuse keskkonna jaoks. Paadimootoritel vist üldiselt mingit filtrit ei kasutatagi, on lihtsalt selline seenekujuline jurakas karburaatori küljes,
mis ei lase suuri esemeid kogemata mootorisse
sattuda.