Urali ja Dnepri võrdlus on kusagil oppozit.ru lehel. Ise niiväga vene keeles ei hiilga. Pärast esimese lõigu 10 minutit veerimist läksin altavista.com-i ja kasutasin copypastega seda tõlkijat.
Ülderinevused saab sealt teada. Mis mul meelde jäi, on see, et dnepri õlitussüsteem on kehvem (tsentrifugaalfilter paneb õlirõhule põntsu) ja liuglaagrid kepsudes on kehvadele õlitustingimustele tundlikumad, kui Uralil.
Samas on dnepri väntvõll lihtsalt lahtivõetav ja need laagriliuad vahetatavad (vist isegi remontmõõdud olid neil, kui ma ei eksi). Urali väntvõlli on oletatavasti väga porno lahti võtta, st. kapitaalremondi puhul uut väntvõlli, samas rull-laagrid kepsudes töökindlamad. Ning paberõlifilter ei mõju nii hävitavalt õlirõhule. Silindri kinnitused erinevad. Käigukasti tuli tagurpidikäik Dneprile enne, Uralile alles hiljuti.
Raam tõenäoliselt Uralil lühem ning osade arvates ka inetum (\"kandilisema\" konstruktsiooniga)
Tegelt oli seal veel pikk jutt, kuid kõik ei jäänud meelde. Lõppkokkuvõttes võitjat ei olegi, osad pooldavad üht, osad teist.
Endal on tööruum Urali pilpaid täis (üks Dnepri raam ka üle)
Uralidest on levinumad vist M-63, M-66, M-67 (endal ka: 12V elekter, kontaktid tsentrifugaalvihtidega, tagurpidikäiguta kast)
Ühesõnaga, erilist vahet pole (näit. et ostad ühe kuid siis kahetsed ja soovid teist)
K750M kohta olen veel kuulnud, et sellel pidavat olema vene tsiklitest parim hääl.
Jürka antud hinnaklass 8-10k on üsna õige. Sellise hinnaga saab töötava enam-vähem originaaljuppidega masina.
Omavahel öeldes, on see kõige odavam variant kah.
Väljavahetatud juppidega chopperiks tehtute hinnad võivad olenevalt tegemise kvaliteedist jääda u. 15-25k vahele (dokumentidega ja sõitvad), mis polegi juppide hindu arvestades nii palju, kui esmapilgul tundub.
Veel üks kallis variant on osta odavalt paras pann ja siis teha täielik kap-remont, seest ja väljast. Ehk nii nagu mina tegin. Eeliseks see, et õpid kohe algul masina tundma, ning võid enam-vähem kindel olla, et pole mingeid peidetud vigasid, näit. plastiliiniga lapitud karter või misiganes veel. Samas kokkuvõttes tuleb hind ka suht kallis ning aega/vaeva kulub ropult.
Ise sain enda rondi 1800ga ning nüüdseks on kulunud 6-7k, ning mootor pole veel isegi täielikult koos, raam täiesti juppideks. Tõenäoliselt kulub veel u. 5-8k.
Ühesõnaga, kui sul just ropult igav pole, osta kohe töötav masin.