Küsimus suurele ringile: milline auto üliõkonoomseks liiklemiseks?
#1

Mida pakuksite? Igapäevasõidukiks, mitte ülikallite ülalpidamiskuludega... ökonoomset. :eureka

Küsin lihtsalt teiste arvamuste kuulmiseks. Smile
Vasta
#2

seljuhul golf II TD, ei ole küll VW toodete fänn ja olen ka haiget saanud VW ga (suurelt jaolt oma viga), aga kui mitte arvestada suurt soetamishinda siis pidada on odav. Kütusekulu 5/100 le, jupid odavad (mis siis, et neid kulub ohtralt)

Juhul kui ei kavatse väga puid ja teisi masinaid mööda sõita, soovitaks Toyota toodangut. 83 a.1,6 bensa mootoriga, sõidab tuttava käes juba 12 aastat, läbisõit oli 220 tuhat, nüüd
peale600 tkm ja vahetab ainult õli küünlaid rehve ja mõned amordid+sillajupid.
Lõpp on muidugi lähedal, kuid seda \"tänu\" roostele.


Vasta
#3

Mnjah. tutvusringkonnas on Golf I ennast tõestanud. Praeguseks momendiks ei ole vist erilist lootust enam leida kap. remontimata autot, millega muretult paarkümmend tuhat läbi kärutada aga...
1. 83 Golf I diisel. Kapremonditud masin 99 aastal 16500 EEK. Sõitis 40000 ilma mingi vajaduseta peale kütuse ja õlivahetuse. Ziguli roolist tulnule oli auto nagu ime. Kiirenduseks mõõtsime korduvalt 15 sekki sajani ja see oli seki-kahe võrra teravam kui endisel zigullil. Kiirendus ei avalda muidugi tänapäevases mõistes muljet, kuid masina ülalpidamiskulud (ka küttekulu ja hind) olid olematud ning kasutusmugavus parem kui ziksil. Masin müüdi maha ja rohkem ei tea.
2. sama aasta Golf I 1.6 karpa. Saksast toodud masin pidas ilma midagi olulist vahetamata firmaautona vastu kaks aastat, müüdi tuttavale (7000 EEK), kes sõitis ilma midagi tegemata 30000 ja müüs maha.

Ülejäänud masinatega tutvusringkonnas pole niihästi läinud. Va loomulikult uued masinad Smile

Vasta
#4

diisel Golf või diisel Sunny
Vasta
#5

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: wax
diisel Golf või diisel Sunny
Kuni 92 toodetud Sunny diislitel läheb tüüpveana viies käik väga kergelt õhtule ja remont on ai kui kallis.
Vasta
#6

Njah. 5. käigu kohta ei oska midagi kosta. Olen ise -91 diiselsunnikuga 3 korda Musta mere ääres käinud, keskmine kulu oli alla 5l/100 Smile
Vasta
#7

Ilmselt volkkar siis üheks võimaluseks. Smile
Vasta
#8

Oleneb kui suur eelarve on.
Mega-giga ökopill on kakskomanull HDI mootoriga 306 ja 206
306 breik HDI paagitäiega saab 900 kuni 1100 kilsa maha sõita
Vasta
#9

mis on ökonoomsus ?
ok, esiteks kütusekulu. HDI oma oli vist 5-6 /100le.
Aga teiseks on üldkulud remondile, soetusele jms. 306 millel garantii läbi on jätab sellistesse kuludesse kustumatu jälje ja elamuse.
Kahjuks VW ga sama jama, kütust kulub küll vähe aga korduvad teelt ära pukseerimised/sõidupooleli jätmised (sidur, veepump, genekas, rattalaager, rattalaager, rattalaager, turbo jne jne) on kordades kulukamad.


Vasta
#10

Tsitaat:paagitäiega saab 900 kuni 1100 kilsa maha sõita

aga ütle ikka seda kah, kui suur või väike see paak on ?
ma saan kah paagitäiega 900km sõita, aga paak on 64L Wink
Vasta
#11

Pisuke kogemus Audi 80 diisel.
Ostetud paar aastat tagasi hinnaks 42 000.-, kütuse kulu maanteel 6l - 100km.
Paari aasta jooksul on vahetatud esimesed pidurikettad ja -klotsid ning pendelhoovapuksid (aus müüja ütles ka, et tuleb varsti vahetada).
Kiirendus normaalne, vala ainult kütust ja sõida.Üheks miinuseks on ainult see, et auklikul teel on kuidagi jäik ja põrutab võrdlemisi palju.
Ahsoo mootoriks 1,8 või 2,0 (täpselt ei mäleta kuna auto sõbra oma).

MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
Vasta
#12

daewoo matiz:

Kütusekulu (EEC 93/116):
keskmine (l/100 km) 6,4

maanteel (l/100 km) 5,2

hyundai getz:

Keskmine kütusekulu, l/100km 5,8

suzuki alto:

KÜTUSEKULU, l / 100 km (EÜ norm)
Linn 6,5
Maantee 4,0
Keskmine 4,9

jne jne.

pigem oleks sul targem määratleda oma tingimused, mille alusel sa omale ökopilli valid. hinnaklass jms.
Vasta
#13

Enda kogemused Golf II TD näitavad:
maanteel rahulikul sõidul min. 4,2 L
igapäev tööle sõites (1/3 maantee ja 2/3 linn) keskmiselt 5,15 L/100km.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne