Postitused: 135
Teemad: 35
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
Nagu on selgunud, olen ma vist ainuke loll, kes siin küsimusi esitab, nii et:Kas keegi teab, kus on mõnda skeemi ja kas on , või kuidas muidu panna peale soojendusradikat koos selle kobakaga, kus on tiivik sees,ning just seda, kuidas need veevoolikud sinna ühenduvad. Ma nimelt ei leia kohta, kust vesi sinna sisse pääseb.
Postitused: 2,221
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Radika ülemisest otsast läheb voolik soojakraani külge (412-l peaks see asuma keset kollektorit). Alumine peaks minema jahutusradika alumise lõdviku teises otsas oleva torujupi külge, mille küljes on veel vee väljalaskmise jaoks kraan. Skeemi/joonise leiad A. Palu ja K. Aleksiuse raamatust "Sõiduautod".
Postitused: 135
Teemad: 35
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
sänks mees, aga ega sellest raamatust mingit koopiat ei ole kuskil, just nondest lehtedest?
Postitused: 135
Teemad: 35
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
vist ei ole, see on elektri kohta, ja peale selle väga keeruline
Postitused: 135
Teemad: 35
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
jh, lugesin sealt raamatust, ja skeemid on toredad, kuigi ebavajalikud. Seal on nagu statistiliselt öeldud, et see ühendub sinna jne. Aga jama ongi just selles, et ma ei saa ju mingit voolikut läbi auto kere suruda, et ta radika külge kinnitada. Ma tahaks just teada, kuidas see suurem voolik oma tee soojendusradikasse leiab? Üks voolik läheb küll läbi kere nähtavas kohas, aga teine auk on ainult põrandas. Kas see ongi see õige koht? Kuidagi põranda alt käib teine voolik?
Postitused: 135
Teemad: 35
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
suured tänud, kui ma ainult seda teksti suudaks nüüd õieti jälgida
Postitused: 135
Teemad: 35
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
Mul tuli teglt veel üks mõte. See üks voolik käib põhja alt ja on üsnagi ligipääsematu. Ega Tartus pole mõnda inimest, kes saaks selle asja väikese tasu eest aidata paika panna?