Sai hoovipeale üks projekt toodud mida omajagu otsitud,tegemist MTZ-52 ga millel mootori defekt,esialgselt oligi mootoriga teised plaanid aga kodus selgus,et tegemist 240 plokiga siis võimalik,et mootor läheb taastamiseks.
Hetkel murekoht on hooratas sidurikorviga,kuna hooratas sidurikorviga on mtz50 oma,sidurikorvi surveplaat on praguline,hooratta pind ka suht kole,kas tasuks seda taastama hakata vüi tasuks uuematüübi hooratas koos uue korviga vaadata,kas kellegil kogemusi Hiina hoorattaga,tasub sellepeale mõelda või mitte?
Ma ise soovitaks minna üle uuemale sidurile ehk MTZ 80/82 omale. Sellele leidub veel poest osasid ja lammutajatelt. MTZ 50 sidurile eriti kui see on veel vanamalli plekist käppadega korv. Siis sellega pole praktikas enam midagi teha. Mõrasid ja kuuma pragusid täis hoorattast üldiselt midagi head ei saa.
Rahvas tahaks näha ilmselt, milline masin ise välja näeb.
Hooratta kohapealt ütlen nii,et Hiina hoorattaga pole kokku puudet olnud. Kasutatud originaale liigub aga hind võib seal kohati kõikuda, olenevalt kellelt sa ostad seda.
Muidugi pildid üks asi, kõike parem on alati ise kohale minna ja vaadata, mida ostad pruugitud peast.
Tänapäeval on olemas ka võimalus käivitusmootori hoorattale otse starteri üleminekuks ei ole vaja mingeid vahe reduktoreid.
Vahekast saab kõik uued laagrid,lisaks läheb ka siduri võll vahetusse.
Vahepeal sai ka otsus tehtud mootori suhtes,mtz mootorit taastama ei hakka ja jään oma algse plaani juurde ja sai ka lõpuks kaua otsitud kandidaat koju toodud.