K-750 1959 a.
#1

Härrased,

Ehk teadjamad viskavad subjktile pilgu peale, et millistele mitteoriginaalsetele osadel taastamise juures tählepanu pöörata, samuti sõlmed, värvilahendused mis on ära rikutud.
K-750 1959 a.

P.S. Palun tungivalt mitte peatuda pikemalt tagumise ratta välimusel...

Tänud,
fredo

Vasta
#2

Tagatuli vale, tagumisel istmel puudub kinnihoidmisaas, värvi osas puuduvad triibud(valged).
Vasta
#3

Tõenäoliselt pole tegemist 1959aasta masinaga vaid hilisema K-750M versiooniga.Esimestel K-750 mida toodeti kuni 1963aastani olid järgmised osad: tagurpidi linkidega siduri ja piduri heeblid,"lambajalg"  esihark  kalasaba summutid,ümaramte segusiibritega karburaatorid,3triibuga silindripead,voolukarp on suurem kandiline ja plekist kaanega,tule võru oli ilma nokata, tagatuled olid tilgakujulised ja veel üks kuid esmapilgul mitte eriti märgatav erinevus on rattarummu külje kumeruses,varasematel K-del on küll ka alumiiniumsulmasit rummu keskosa kuid see pole pealt nii kumer kui seda on Dnepri velje keskosa.Hilisemal K-750M need asjad olid juba moderniseeritud.

Ka tundub mulle Sinu masina raam olevat juba 10cm pikem,sellel viitab aku taga oleva tala nurga kalle, vana K-750 raam on hilisema Dnepri mt9 raamist 10cm lühem ja sellel raamil jookseb see aku tagumine plekiriba praktiliselt otse alla.Dnepri raamil jookseb see aga nurga all taha poole.Mul endal on mõlemad masinad kodus silma ees 1963aasta originaalosadest K-750 ja 1970aasta tehase värvi all K-750M, mis on ka juba pika raami peal.
Veel jäid silma Dnepri tagaamordid K-750esimestel oli alumine amordiosa kinnine ja plekist hilisematel K-750tel oli see ka kinnine kuid plastikust kattega ja Dnepritel oli avatud st vedrud on nähtaval.
Ka tundub esi lenks olevat Dnepri oma, sest see läigib liiga ilusti ja on liialt üles ulatuvate sarvedega, K -lenksud on veic madalamad ja kroom on juba selle ajaga täpiliseks või lenks üldse kohvipruuniks muutunud-lihtsalt Eesti kliima teeb oma töö kui eeldada, et tsikkel on seisnud ca 40a garaasis või kuuris.

2 Gaz 67, 2Gaz 69A, Bobeda M20, Moskvits 401, Gaz 51,K-750,Dnepr Mt9,K-650
Vasta
#4

Vale käigukast, 1959.aasta puhul eeldaks ka teist esiharki. Kas see äkki pole K dokumentidega Dnepr?

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

Anna andeks fredo, aga lihtsam on üles lugeda asju, mis kuuluvad selle aastakäigu masinale.
Kui ajad originaali taga, siis kasutamist leiaks bensiinipaak, istmekummid ja tagareduktor. Ülejäänud on pärit K-750M või MT-9 lt.

Vasta
#6

Tänud kommentaaride eest, tundub siis, et passis olevat 1959 a ja ratast ennast eriti miski ei seo.. Lähtun siis sellest, et tegu on K-750M .
Kui kellegil on jagada varuosa katalooge, materjale mille abil originaalset K-750M kokku laduda, siis selle info eest väga tänulik.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne