Postitused: 773
Teemad: 568
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Tavaline masslevinud Alma-Mosse ehk 400-401.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, alates 18. maist oleme avatud L,P 11-18
Postitused: 167
Teemad: 3
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Siduriketas ei kuulu Alma-Mossele, 400/401 kohta on ta liiga suur.
Postitused: 773
Teemad: 568
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Ketas jäi mul kahtsusväärsel kombel kahe silma vahele ning tegin ennatliku järelduse, et tegu on üha auto detailidega. Tiivad on 99% Alma-Mosse ja kilp 100%. Rehve... näeb halvasti ja palju aitaksid seal peal olevad arvud ja tähised.
Ning peale selle, rehvi kõrval on lisaks veel mingi ribiline luuk; meenutab 1920ndate sõiduauto ning 1920-30ndate veoauto kapoti külgluuke.
Nii et luuk ja sidur endiselt teadmata auto omad... rehvid vast ka.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, alates 18. maist oleme avatud L,P 11-18
Postitused: 167
Teemad: 3
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Martti: kas need detailid vedelevad seal võõras kuuris või saab rehvide osas kaupa teha?
Postitused: 1,021
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
Tihend kuulub GAZi mootorile(aa, iivan).Oman ka paari sellist siduriketast-kuulumine teadmatta.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....