elideel Kirjutas:Olen siin mõtelnud, et miks tekkis inimestel nn "euronumbrite" tulekul selline massiline soov neid endale saada?
Vaevalt oli see EU sümboolika. Või asjaolu, et ei pea EST-ovaali autole kleepima? vaevalt. Mis teie arvate?
On arvamus, et põhjuseks on see, et taaskord tekkis numbrile ka midagi muud kui lihtsalt kolm numbrit või kolm tähte? Mingi väljund.
Arvan, et paljudele siiski hakkas eurosümboolika meeldima (et ikka uus asi jne.), teised soovisid lihtsalt uusi numbrimärke oma liikuri külge, mis sest, et sümbolid neil jäid endiseks, pealegi see 62 kr, mis euronumbrid algul maksid, polnud ju mingi eriline raha. Kolmandad aga tellisid euronumbrid põhjusel, et eelmised olid (pikaajalisest kasutamisest) inetuks muutunud. Neljandad kartsid, et euronumbrid muutuvad varsti kohustuslikuks koos hirmsuure riigilõivu tulekuga nende saamiseks. Ja viiendad, enamasti need, kes palju välismaal käivad, tahtsid justnimelt EST-ovaalist loobuda. Kindlasti oli veel erinevaid põhjuseid.
elideel Kirjutas:Kas keegi teab, mis saab registreerimise kleepsust?
Kas selle eest saab trahvi kui panna lisakleeps oma autonumbrile?
Kui kleepsudele jutt läks siis käesoleva aasta algul ülevaatusel käies ei huvitanud numbrimärkidel olevad 2004.a ülevaatuse kleepsud kedagi. Nädalake tagasi aga, teise liikuriga ja teises ülevaatuspunktis, tiriti vanad ÜV kleepsud ära ja öeldi, et number peab puhas olema, midagi kleepida sinna enam ei tohi. LE §220-st võib sama välja lugeda: Mootorsõiduk ja haagis peavad olema registreeritud, neil peavad olema ettenähtud kohas
puhtad, kaitsekatteta ja nõutavalt kauguselt selgesti loetavad registreerimismärgid.
Ometi on liikluses näha vanu, s.t. kuni 2005.a ÜV kleepse ning ka eurosümboolikat imiteerivaid kleepse mitte-euro-numbritel ÜV kleepsu koha peal. Järelikult trahvi selle §220 eest veel ei tehta.