NSU-601 OSL
#1

Taastan praegu NSU paaki ja tekkis küsimus:Millised erinevused on militaar ja tsiviil käsutuses olnud bensiinipaakides?
Mõtlen nii kuju kui ka materjali erinevusi.

:I M Back
Vasta
#2

Tunnen moraalset kohustust vastata, kuigi midagi tarka ei oska kosta. Materjali erinevuste kohta- eks nad terasplekist ole kõik, metallimargi tasandil küll ei oska kosta, samuti materjalide omaduste kohta. 601 OSL mudelid jagunesid 2-eks: varasem mudel e. seeria I, mille paak väikese korgiga nagu vanematel väiksematel OSL-idel, kuid paak ei ole varuosade kataloogis sama shiffri all kui 350/500 ; ja seeria II (tsiviilvariant) ning WH militaar (nagu ka Sinu poolt taastatav ). Need viimased suure korgiga ja kataloogis ühe shiffri all, kuigi tsiviilvariandil ikkagi kroomitud põsed. nsu-schoenhaar.de -s erinevate markide triipude tõmbamise kohta võimalik ming i 10 euri eest õpetusi tellida, vist oli ka 601 kohta. Suvisel unicmoto üritusel üks lätlane oli tsiviilvariandi II seeria 601-ga kohal, polnud just 100% orig. aga paagi kohta ei oskagi öelda, kas oli II seeri oma, ju oli, uuri pilte. Sagedasemad on meil ikka WH variandid.
Vasta
#3

Suured tänud!

Mul on suure korgiga ja väga paksust plekist bensiininipaak
NB! Paak on ikka väga raske juba kaalult.Üritasin mõlke välja saada aga ei õnnestunud.Peab paagi pikuti pooleks lõikama,et pinnad tasaseks saaksid.
Kas militaar variandil on paksemast plekist paak?

:I M Back
Vasta
#4

Kas militaarvariandil on paksem plekk, seda ei tea. On olemas WH variandi paak ja 2 350/500 OSL-i paaki, väikese korgiga, uuem ja vanem variant. Katsun homme võrrelda ja võin paagid üle kaaluda. Kordan veel, et II seeria ja WH variantide paagid osade kataloogis ühe shiffri all, kuigi pinnatöötlus ju erinev, samas on neil mudelitel muudes osades ka erinevusi. Enne sõda (vist 40.-l aastal) ilmunud uue raamiga 350/500-sel (mis sarnanesid mõneti II seeria ja WH 601-ga) olid ka suured korgid paakidel ja VIST ei olnud paagil põlvekumme, vähemalt on üks WH 350-se omanik väitnud, et tema ratta paagil pole ja osade kataloogi järgi võib ka selline mulje jääda, külgedel näha küll kohad, kuhu peaks käima kummide aluse kinnituspoldid.
Vasta
#5

Militaar- ja tsiviilvariandi bensiinipaakidel materjali paksuse ja kaaluerinevusi ei leidnud, kaalusid kõik 3 tk nii 6 kg ligi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne