Mul siuke mure, et tahax siklit ka vändast tööle saada- töölelükkamine juba ära väsitand.Asi sõidab muidu hästi.Väga tihedalt kolb puruneb summuti aknapoolsest küljest.Kahtlustan, et süüde pole õige.
Mille järgi saavutada täpne süütemoment kolvi surnud seisu suhtes?
Asjal on peal elektroonsüüde. Tnx!
Hea vastus saab autasu!
Postitused: 371
Teemad: 184
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
kas need niinimetatud aknad on silindril mõlemalpool kahe väikse kruviga kinni ? osadel silindritel neid pole mul on aga aknaid pole kui need on need mis ma mõtlen
kas sinna mingit tugevad plekki ei saa panna mis tugevalt vasta suruks ?
Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
kuule ja on suur erinevus mehhaanilise purunemise ja sulamise vahel. kumb sul on? anna teada, siis saab ka põhjuse täpsustada.
Postitused: 307
Teemad: 34
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
vale küttesegu võib küll sellist jama põhjustada vägagi kergelt,olen kuulnud,et isegi +- 5 kraadi ilma muutusega tuleb düüse vahetada.
Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Täpsemalt tahaks tegelikult teada kuidas elektroonsüüdet seadistada.Kuidas saada aru, et elektroonsüüte puhul süüde vale on?Kuidas seda õigeks sättida? Kolbi purunemine on tingitud kuumusest.Mootor kuumeneb üle 1 tunnise sõidu jooksul kui ei jahuta.Isegi -20c juures. Ma ei lase ühe käiguga ka liiga pikalt, vahetan käike õigeaegselt.Kas see, et vändast käima ei lähe võib olla tingitud ka sellest, et väntvõlli pesa tõmbab mootoripoolte vahelt lisaõhku? Kas vändast mittekäimaminemine võib olla tingitud mootoripoolte tihendi halvast paigaldusest või tihendi mõnest võimalikust mikropraost? Oleksin väga tänulik kui keegi ütleks mulle mõne teadjamehe telefoninumbri või oskaks mõne asjakohase lingi anda. Tnx!:???
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
mäletan veel kardiga sõitmise aegadest, et mõni mees kaotas õhufiltri sõidul ära ja siis oli mootor koos nagu naksti segu läheb siis lahjaks). samuti tuli ette olukordi, kus pärast mootori remonti juhtus sama asi. selgus, et segu oli lahja (kas oli karteripooled kehvalt koos või vända simmer valesti sees). igatahes on sellisel juhul käivitamine väga raske ja kolb sulab just väljalaskeakna juurest. sulatas kõik rõngad ka veel kinni. aga kontrolli segu küünla järgi - õige küünla ja segu korral on küünal kohvipruun. kui hele, siis segu lahja. Palu piiblis on segu reguleerimist küll piisavalt kirjeldatud. kui raamatut pole, saada mulle privaatteade ja ajame asja joonde.
Ma küll algaja, kuid minu Voshodi kolb läks siis puru kui ma ta 180 kraadi keeratult sisse panin. Rõnga pilud jäid väljalaske akendesse ja mingi aja pärast käis sõites kilks. Nii mu kolb puruneski koos rõngaga. Ma arvan et äkki on sul samamoodi?
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
to Ahto:
jutt jumala õige. ainult et praegu on probleem kolvi sulamises. muide- vene ratastel on praaki nii palju, et tapa või ennast ära. kõik tagavaraosadena müüdavad varuosad on enamasti seeriatootmisest välja praagitud. kolbidel on põhipraagiks rõngalukkude vale asetus. REEGEL- kontrollida alati üle, enne kui uue kolvi sisse panete, et lukud üle akende ei jookseks!!!
Delta raider
Registreerimata
to heinrih:kas sul on enam vähem sama süüde mis mopil?Kui on siis saan ehk aidata.
pane kolb ülesse ja enne surnud punkti peab kontakti vahe lahti lööma
jube jah, mul minskil läks kolbe nigu tea mida, viga täpselt teada ei saandki, silinder oli samas väga kulunud, suured sygavad jutid sees, ja mudku lolli peaga vahetasin kolbe, sest silindrit uut saada pold ja puurimist e iold võimalik mul kuskil teha lasta.. niisiis nädal aega ja kolb koos rõngastega läks.. viga samas ei old silindris võibolla. iga kord oli erinev jama, kyll oli sõrmesplindi pesa vale et splint väla tuli, sisi oli kolb pealt defekiga, mikropragu li sees, lõi kolvi pooleks, siis ykskord tuli 3cm kahe rõnga vahelist osda ära..viimane kord läks sõrm pooleks mis surus splindi välja ja mootor koos..ja misiganes jamasid mul vee lsellega oli, nyyd tänava minskil panin uued laagrid simmergad osad kasti jupid uued kepsu laagrid kolb sõrm silinder kõik uued sisse, sõitsin mooturit umb 1000km suts rahulikumalt sisse, ja praegu pthui phtui phtui pole laiali lasknud..
cz-il motoplat syytel on kriips rootori ja staatori peal. kui need kohakuti on sädememoment, paned kolvi paika. täpselt ei tea kui palju cz-il syytemoment täpselt on, igatahes lihjtsalt, paned solvi paika, nimodi et ta ei liiguks, sisi keerad staatori rootori triibu järgi paika keerad syyte kinni ja asi vask..
125 zetiga on nii et oled selle all rohkem kui peal.käigukast eriti kehv.cz-tidest on 250 parim.