DKW NZ-350-1 hind?
#1

Selline probleem siis:
Ühel minu tuttaval seisab kuuriall mitte komplektne 1939 aasta
DKW NZ-350-1 koos veneaegsete dokumentidega.
Puuduvad esi ja taga pidurisüsteem, mootor, karburaator õhupuhasti.
Muud asjad peaksid olemas olema.
Huvitav kui palju võib selline asi maksta ja kas on sellist asja mõtet ültse osta taastamiseks?


Vasta
#2

Minu teada NZ350-1 oli sõjalõpu toodang, ehk kas 43 või 44-ndast aastast, ei mäleta täpselt, 39-ndal lihtsalt NZ350. 350-1 oli aluseks ISH 350-le, NZ350 veidi erinev. 350/1 toodeti vähem ja mootorit küllalt raske leida, tehti malmkarteriga ja juba väiksema generaatoriga kuna polnud värvilise metalliga enam priisata. Taastamiseks tasuks minu arvates küll , DKW tükke ikka saada, ka mootoreid. Tavaliselt puudu ka esituled, spidokad ....Elektrikarbid ka mootori küljest. Kus kohast see täpne mark 350-1 jA AASTA 39?
Vasta
#3

kass Kirjutas:Vastan siis ise, eks see mark ja aasta sealt vene dokumentidest pärit ole. Ilmselt kas aasta vale, mark vale või dokumendid uldse valed. Omal olnud kokkupuutumist 3 tsikliga millel valed paberid, üks DKW SB jäänus küll paberiteta kuid mootori peale löödud suured ja ilusad tähed N S U ja nr...
    DKW NZ350 ja 350-1 kohta hea materjal  
    http://dkw-nz350.hit.bg/     ,

Minu viga, dokumentides on kirjas ikka NZ-350 ja aasta on 1939.
Siiski millise summa peaks välja käima, et nii müüja kui ostja oleksid
rahul?


Vasta
#4

Maz500 Kirjutas:Siiski millise summa peaks välja käima, et nii müüja kui ostja oleksid
rahul?

Oh, see teema on siin palju kordi läbi nämmutatud. Ehk see summa sõltub väga paljus originaalsusest ja tehn. seisukorrast. Mingidki pildid oleks abiks. Siinmail olnud ratta korral on võimalik seinast seina olek - alates algsest kuni "nõuka-ümberkompunnini", ja tehnilises osas matsupillist kuni lõpuni ärakulutatud jäänusteni.

Selle ratta korral keskenduksin rariteetsematele detailidele, mis võidi hiljem nt IŽ-350 osadega asendada - elektrikarp, spidomeeter, tuli, karburaator jms. Kõikide nende puudumine tekitab peavalu, st kas Eestis pikki otsinguid või Saksamaalt üsna raha nõudvaid ostmisi...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne