21-12-2006, 01:08 AM
Tervitus, siis ka minu poolt kõigile, klubilistele!
Olen siin pikkalt, pikkalt hoogu võtnud ja teen siis ka lõpuks oma esimese postituse ära.
Nii öelda oma "esimeseks linnukeseks", valisin ma kaubaveo motorolleri "MURAVEI" TGA-200. Ostsin ta Tartust , kuldse börsi kuulutuse peale ja maksin ta eest 5000 eeku. Roller ise täiesti komplektne, spidomeetrinäit 4km ja olemas on ka nii öelda pass-müügitsekk välja antud kauplus "Dünamo" poolt 17.07.1979 aastal.
Kuna väike tehnikahuvilise pisik on juba ammusest ajast sees(nii umbes 17 aastat tagasi sai, Hr. Tuve Kärneri ehk "muuseumipapa" juhendamisel, nii mõndagi põnevat korda saadetud, tervitused temalegi)siis seda rollerit esimest korda nähes, tegi süda paar kiiremat lööki.
Nüüd olengi lõppuks nii kaugele jõudnud, et plaan "MURAVEI" taas elluäratada. Kuna roller ise 27-aasta vanune ja läbisõit ainult 4km s.t enamus ajast seisnud, oli väike kahtlus mootori suhtes, et kas miskit liigub ka seal sees veel. Peale väikest pusimist, nimelt silindripeatihend lasi läbi, (mis võis ka olla üheks põhjuseks, miks roller seisma jäi kunagi) ja süüteküünla vahetust tegi mootor häält ja sai tehtud ka väike ring ümber garaaši. Käigukast toimib, tagurpidi ka sõidab, trossid liiguvad vähe kangelt, kuid see ei ole probleemiks. Küsimus teadjamatele, et kuna mootor vähe töödanud ja tihendid ikka seistes n.ö surevad ära, et kas peaks mootorile tihendite vahetuse tegema? Kuigi hetkel nagu kõik korras.
Keretööde kohapealt, esmapilgul paistab ainult pindmine rooste, kuid peale liivapritsi arvan on ka mõned augud vaja ära lapida.
Hetkel vist ongi kõik, pikkad talveõhtud sisustatud ja uued projektid juba ootavad( Vjatka kaubaveoroller, Pannonia T-5 külgkorviga).
Proovin mõned pildid ka ülesse riputada, kui õnnestub
Olen siin pikkalt, pikkalt hoogu võtnud ja teen siis ka lõpuks oma esimese postituse ära.
Nii öelda oma "esimeseks linnukeseks", valisin ma kaubaveo motorolleri "MURAVEI" TGA-200. Ostsin ta Tartust , kuldse börsi kuulutuse peale ja maksin ta eest 5000 eeku. Roller ise täiesti komplektne, spidomeetrinäit 4km ja olemas on ka nii öelda pass-müügitsekk välja antud kauplus "Dünamo" poolt 17.07.1979 aastal.
Kuna väike tehnikahuvilise pisik on juba ammusest ajast sees(nii umbes 17 aastat tagasi sai, Hr. Tuve Kärneri ehk "muuseumipapa" juhendamisel, nii mõndagi põnevat korda saadetud, tervitused temalegi)siis seda rollerit esimest korda nähes, tegi süda paar kiiremat lööki.
Nüüd olengi lõppuks nii kaugele jõudnud, et plaan "MURAVEI" taas elluäratada. Kuna roller ise 27-aasta vanune ja läbisõit ainult 4km s.t enamus ajast seisnud, oli väike kahtlus mootori suhtes, et kas miskit liigub ka seal sees veel. Peale väikest pusimist, nimelt silindripeatihend lasi läbi, (mis võis ka olla üheks põhjuseks, miks roller seisma jäi kunagi) ja süüteküünla vahetust tegi mootor häält ja sai tehtud ka väike ring ümber garaaši. Käigukast toimib, tagurpidi ka sõidab, trossid liiguvad vähe kangelt, kuid see ei ole probleemiks. Küsimus teadjamatele, et kuna mootor vähe töödanud ja tihendid ikka seistes n.ö surevad ära, et kas peaks mootorile tihendite vahetuse tegema? Kuigi hetkel nagu kõik korras.
Keretööde kohapealt, esmapilgul paistab ainult pindmine rooste, kuid peale liivapritsi arvan on ka mõned augud vaja ära lapida.
Hetkel vist ongi kõik, pikkad talveõhtud sisustatud ja uued projektid juba ootavad( Vjatka kaubaveoroller, Pannonia T-5 külgkorviga).
Proovin mõned pildid ka ülesse riputada, kui õnnestub