Tahax mõnda nõuannet.Olen ammu otsinud \"muhku\" ja invakäru.Nüüd lõpuks leidsin.Invakäru hinnaks küsib 2.500.Asi ise on väljas seisnud aga 90nda väljalaske aastaga.Muidugi mõne kohapealt viskab roostet j.n.e.Läbi on sõitnud 360km.Nüüd siis küsimused.Kas on mõtet selle hinnaga osta(ta on arvelt maha võtnud),kas teist mootorit võib peale panna,oleks tal hikjem ka müügi jaox turgu ? Ootaks soovitusi.
Postitused: 5,841
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
34
Küsimus on, mida Sa sellega peale tahad hakata? Invaliidiauto on siiski suht friiklik objekt.
Mis mootori Sa sinna kavatsed peale panna?
Asp
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
No kui ta sulle meeldib lase käia.
Arvelevõtmine parasjagu ooper:lol ja moto väljavahetamisega probleeme ei tohiks tekkida. Vene tehnikat veel piisavalt ja vastava Hj/cm3 suhtega kaasaegse motika moto leidmine pole ka enam probleem. Järelturg?????:???
Suht olematu. Ainult tõelistele friikidele(nagu Asp ütleb) või nihkega mõtlejatele.:bounce Siiski ta on hobiauto ja sellepeale kulunud raha ja vaeva tavaliselt ei loeta. Hinda peaksid siiski mahakauplema. Kui eelmisel omanik ei soovi seda arvelevõtmise jama kaasa teha oled ostnud vaid tüki plekki.
Postitused: 856
Teemad: 126
Liitus: Aug 2002
Maine:
0
... ja kindalsti SUURED automoto foorumi kleepsud külgedele, ning taha ostad poest kiirusepiirngu kleepsu 120 km/h :lol
OÜ Green Oval
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kristjan (+372)5010599
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
ärge küll hakake invakärule muud mootorit peale aretama... sellega ei saavuta miskit juurde, kuna tema sillad on ikka väga süldid, tagadiffer on põhimõtteliselt sama mis muroveil ja kere arodünaamikast ei saa rääkida... 60kmh natukenegi treppis teel on invakärul juba juhitavus alla igasuguse arvestuse ja 70kmh, kui selle allamäge saavutad kipub lendu tõusma. Ja kuna kere on imelühike siis see, väikeses õhkukerkimises, 90kraadi teele risti saada ei ole kah mingi probleem...
Las ta ikka olla selline nagu ta on.
Paras sellisele kärule mingi 100 hobuseline bike-i mootor peale aretada. Linnas foori all nii hea rullnokkade üle nalja heita.:lol
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
kui lisahobujõud taha saada, siis tasuks asi ikkagi kiirendusele punnitada, mitte lõppkiirusele. veidi vedel jah. aga linnavahel kuni 60 km/h rebiks küll...
Postitused: 2,444
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
31
Muidugi tulex ära osta see ju julma pull masin. Vaheldust igapäevasesse linnaliiklusesse. Aint sellise hinna eest piax see olema küll vanem variant SMZ-3
Kauplema piax ikka päris palju...
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: mossepower
Muidugi tulex ära osta see ju julma pull masin. Vaheldust igapäevasesse linnaliiklusesse. Aint sellise hinna eest piax see olema küll vanem variant SMZ-3
Kauplema piax ikka päris palju...
Täiesti originaalis potisinine CMZ 3, kuiva sara all hoitud, praktiliselt roosteta ja väga väikese läbisõiduga on Moskva oblastis ühel onul saadaval, aga hind on esialgu 1500 USd. Võibolla, et saab 1100 USD peale. Kui arvestada, kuivõrd kallis on taastamine ja komplekteerimine ei ole hind ju ka väga müstiline. Katsu kuskilt invakärule originaaltüüke vaadata, ikka väga vaevaline tegevus.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.