Õhuliini ehitusel kasutatavad puurimisseadmed
#1

Eestis ja mujalpool baltikumis kasutatakse õhuliinide ehituse juures ainult kraana puurimissedameid MRB, BM 302 ja BKM 317 mis on monteeritud Gaz 66 või Gaz 3308 alusautole.
Antud juhul tahetakse firmasse osta uut vene kraana puurseadet BKM 317 gaz 3308 peal.
Siit ka küsimus. Miks ei kasutata saksa päritolu seadmeid.
See vene päritolu masin on põhimõtteliselt kasutusel 60ndatest aastatest, elektriposti paigaldus on ohtlik (posti tõste ja posti liikumised tõste ajal ) ja nõuab posti juures abistajat kellel on vahel päris suur füüsiline koormus, lisaks tuleb alusauto täpselt paigutada puuritava augu kõrvale ( mis on vahel päris raske isegi, et võimatu). Lääne seadmel neid probleeme pole. Lisan igaksjuhuks pildid et kõik saaks aru millest räägin. http://home.mobile.de/home/showDetails.h...ing=474378〈=de&pageNumber=1&partnerHead=true&showZip=false&showModels=false&hideVehicleType=false
Miinustena tundub olevat see, et seadmega ei saa poste vedada ja mis juhtub siis kui pinnas on külmunud või on tegu kivise pinnasega. Võibolla on kellelgi kokkupuudet taolise seadmega ja igatahes ootan igasugused kommentaare selle seadme kohta.
Vasta
#2

Link ei tööta.
Vasta
#3

http://home.mobile.de/home/showDetails.h...ing=474378
Vasta
#4

Targemad inimesd rääkisid, et ka nendel vene omadel olevat kunagi olnud sellised puurpead, kuid need võtsid savi, kive jne nii täis, et enamus aega tegelesid puhastamisega.
GAZ66 või tema järeltulijad on väga hea maastikusuutlikkusega, näiteks Unimog, millel on ka sarnane varustus olemas, ei saa gazile vastu.
Kunagi käidi demonstreerimas, siis kulus augu kruusapinnasesse puurimiseks ca tund aega. Suuri kive polnud.
Nähtud hüdromootoriga puurseade oli võrreldes BM302 ga väga väikeste pööretega
Ka gaziga postide vedamine on minu meelest keelatud, kuna 66 kandevõime on minu teada 2 tonni ja puurseade koos käigukasti, jalgade jnega võtab kõik selle ära.
Vasta
#5

Vene tehnika eripäraks on hea läbivus, lihtsus (remonditavus) ja hind. Mõned näited ka http://www.rebella.ee/cms/content/view/13/15/
Vasta
#6

mtz puurimis juures on üks väike miinus see tahab jõuvõtu võlli vahetust üsna tihti
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne