12-04-2017, 23:46 PM
API GL norm iseenesest mingeid plusse ja vaheklasse ei tunne.
GL4+ või GL4/5 on kujunenud turul kokkuleppelisena ja tähistab õlisid, mis on mõeldud integreeritud difriga manuaalkastidesse. Praktikas tähendab see, et sellise õli hõõrdetegur (oluline sünkroonrõngastele) vastab klassile GL4 ja EP (extreme pressure) sooritusvõime ületab tunduvalt GL4, kuid ei saavuta päris GL5. Viimase tõttu neid suure teljenihkega difritele ei soovitata. Tavalistele manuaalkastidele on nad aga vägagi sobivad. Kusjuures, eriti hinnatud on GL4+ õlid vanematel lääne 2-taktitsiklitel, mille kitsavõitu käikarihammakad mootoriõli, GL3 või ATF-iga üldse kesta ei taha. Samas GL4+ on märgsiduri jaoks tihti viimane piir enne libisema hakkamist.
GL4+ või GL4/5 on kujunenud turul kokkuleppelisena ja tähistab õlisid, mis on mõeldud integreeritud difriga manuaalkastidesse. Praktikas tähendab see, et sellise õli hõõrdetegur (oluline sünkroonrõngastele) vastab klassile GL4 ja EP (extreme pressure) sooritusvõime ületab tunduvalt GL4, kuid ei saavuta päris GL5. Viimase tõttu neid suure teljenihkega difritele ei soovitata. Tavalistele manuaalkastidele on nad aga vägagi sobivad. Kusjuures, eriti hinnatud on GL4+ õlid vanematel lääne 2-taktitsiklitel, mille kitsavõitu käikarihammakad mootoriõli, GL3 või ATF-iga üldse kesta ei taha. Samas GL4+ on märgsiduri jaoks tihti viimane piir enne libisema hakkamist.