23-08-2008, 23:27 PM
Niisiis sai siis esimene tsikkel sõidukorda(K-750M) ning probleemiks on tsikliga sõitmise oskamatus. Niisiis siiamaani olen sõitnud nii, et täiesti suvaliselt proovin käike, vahest veab, vahest mitte. Seda tean, et esimene käik kõige all, siis neutraal, siis teine jne, kuid nüüd siis küsimused:
Kuidas saada esimeselt käigult teisele?(Ise olen siiamaani ainult neutraaliga hakkama saanud. Aa ja esimese sai sisse nii, et lükkan lihtsalt kangi ettepoole ja siis sees?)
Kuidas saada teiselt kolmandale?( Olen aru saanud, et tuleb vist ettepoole vajutada hooba ja siis tagasi, kuid pole siiamaani aru saanud kuidas ma selle õige koha leian, saan samamoodi ainult neutraali peale, kui vahest õnne peale leian teise üldse üles)
Lisainfoks siis see, et käigukast on korras, sidur töötab perfektselt, kogu värk on ainult minus. Kui oleks kedagi, kes suudaks mulle kuivas teoorias ära seletada ligilähedaseltki, kuidas ma saaks käigud sisse ilma probleemideta, siis oleksin väga tänulik!
NB! Otsingu abil ei leidnud ühtegi sellist teemat, kuid kui on olemas, siis oleks lingi eest samuti tänulik!
Kuidas saada esimeselt käigult teisele?(Ise olen siiamaani ainult neutraaliga hakkama saanud. Aa ja esimese sai sisse nii, et lükkan lihtsalt kangi ettepoole ja siis sees?)
Kuidas saada teiselt kolmandale?( Olen aru saanud, et tuleb vist ettepoole vajutada hooba ja siis tagasi, kuid pole siiamaani aru saanud kuidas ma selle õige koha leian, saan samamoodi ainult neutraali peale, kui vahest õnne peale leian teise üldse üles)
Lisainfoks siis see, et käigukast on korras, sidur töötab perfektselt, kogu värk on ainult minus. Kui oleks kedagi, kes suudaks mulle kuivas teoorias ära seletada ligilähedaseltki, kuidas ma saaks käigud sisse ilma probleemideta, siis oleksin väga tänulik!
NB! Otsingu abil ei leidnud ühtegi sellist teemat, kuid kui on olemas, siis oleks lingi eest samuti tänulik!

), küll ei mäleta mis pidi. Teoorias on küll nii et I neutraal II III IV
rohkem ei oskagi seletada. Kui pead tegema käike vahetades nõksu edasi ja siis tagasi, siis on viga arvatavasti käikude fikseerimises, kuna käigud peaksid minema ikka sisse normaalselt ühe nõksuga mitte neid taga otsima (nagu mina ka iþ49'ga otsin). Küsimus miks sa käega käike vahetad, kas jalahoova pole?

, küll ununeb vahest ära tagurpidikäik välja võtta siis mõtlen miks krt käik sisse ei lähe), tavaliselt lõõn hoova ikka lõpuni välja - kuidas juhtub (aeglane differ, korv, nn automaatsidur, raske käsi= võrdub minul väga kiire käiguvahetusega