GAZ 53'e kallutussilinder
#1

Terekast kah!
Sai hakatud kallurile veidi hooldusremonti tegema ja takerdusin ka kohe silindri otsa.
Kuna kahe viimase jätku vahelt niriseb õli ja üsna korralikult siis otsustasin ka silindri mansetid ära vahetada. Uued jupid isegi olemas Smile
Aga... vat ei saa seda pagana silindrit kuidagi lahti.
Äkki osakate nõu anda? Ei usu, et see lihtsalt toore jõuga käib ja ei tahaks nagu midagi ka lollusest ära lõhkuda...
Igal juhul ootan abi!

Tänud ikka ette!
Vasta
#2

Põhi tuleb keermega alt ja siis alt jupikaupa välja.
Vasta
#3

2715 Kirjutas:Põhi tuleb keermega alt ja siis alt jupikaupa välja.

Ei noh seda ma saan ise kah aru aga KUIDAS see põhi sealt ära keerduma peaks hakkama?
Vasta
#4

Vastupäeva keerates! Kui keegi eelnevalt keevitust kasutanud,siis lõika see ka lahti ja jõudu läheb ka vaja.
Vasta
#5

No jah...
Olen sellega paar tundi juba jõudu katsunud.
Võti+1,5m toru aga asi ei anna järele. Keevitusjälgi ei tuvastanud kusagilt.
Vasta
#6

Anna pitsiga kuuma ja küll ta tuleb. Lahti löömine võib ka aidata.Muidugi ma ei ole 100% kindel,et tal päripäeva keere on.
Vasta
#7

grynno Kirjutas:Võti+1,5m toru aga asi ei anna järele.

Mis võtmega sa mida keerad?
Vasta
#8

Sellel silindril on alumise munaka taga võtmekoht kuhu sobib peale 36-se hargivahega võti.
Ja - jah on küll päripäeva keere.
Keegi tark rääkis, et omal ajal olevat neid silindreid treipingis lahti võetud. Tea kas vastab tõele?
Vasta
#9

Treipingist ei tea midagi,aga jõudu tahab see asi saada küll.
Vasta
#10

grynno Kirjutas:No jah...
Olen sellega paar tundi juba jõudu katsunud.
Võti+1,5m toru aga asi ei anna järele. Keevitusjälgi ei tuvastanud kusagilt.

Toru on selle töö jaoks lühike;S Sinna vajaka ikka paksuseinalist 3m toru vähemalt. Väiksema pehmema torujupiga jäädki nussima selle kallal üksinda.
Teine viga ongi toruga keeramisel et paindub läbi seetõttu vaja/ soovitav oleks 3 mees toru külge. Lehtvõti hmm Kas tõesti sinna padrun ei lähe otsa Seda loomulikult Suure komplekti padrun (väikeste komplektide padrunid on 36mutri (mis on kinni mädanenud) väga õhukese seinalised ja murrad kergelt puruks.
Üldiselt tunnen sulle kaasa,et üritad neid tihendeid vahetada, Gaz53 silinder ei taha kuidagi lahti tulla, mistõttu EHK oleks kasulikum hakata müügikohtadesse kuulutusi pannes uue ostmiseks.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#11

Tänud kõigile kes nõuga abiks olid. Silindri tihendid nüüd ilusti vahetatud.
Asjale tuli läheneda piisava kuumusega ja lahti ta tuligi...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne