Vaz 2109-bagi
#1
Question 

tervizt.

Kuna maa seisab lollit tyhjana, endal on ropult igav ja rahakest on, (maha ka juua ei taha) otsustasin et ehitaks endale bagi.
Selleks ostan endale odavalt vaz 2109.
http://www.o2-photo.com/photo/0204.jpg

Kas te toetate sellist plaani, et ma lõikan maha sellest kogu kere (kapott jääb alles). Siis muutuks masin kergemaks ja tal oleks rohkem jõudu minna. teiseks ehitan sinna pakudest raudtorudest turvaraami ja lisan sport turvavarustuse (trakide moodi turvavöö, juhuks kui ma peaksin suutam selle "katusele keerata".

KAs selline isee oleks hea v ei kõlba se kuhugi?

Võrr-> Minimopeed stella-> 50ccm aprilia-> 400cm3 yamaha XS400-> Kas elu annab veel midagi?
Vasta
#2

Ärge nüüd näkku lööge, aga esiveolise bagiga vast sellist sõidumõnu vaevalt saad kui tagaveolisega. Teiseks ei pruugi selline segakonstruksioon eriti jäik ega tugev jääda. Kaubanduslikust välimusest ei räägigi... Kui tõesti selline teha, siis isiklikult viskaks kogu kere välja ja teeks masina täis toruraami peale. Et siis kasutaks äärmisel juhul lisaks mootorile ära ka mõlemaid sildasid. Kuigi kardan, et sihipärasel kasutamisel jääb sildade konstruktsioon nõrgaks.
Kui ise sellisest toorikust ehitaks, siis tõstaks kogu mootoriosa taha(teeks tagaveoliseks) ja kompunniks ette mingi teise silla. Ise eelistaks sõiduauto agregaatide baasil ehitades mõne audi vms pikimootoriga esiveolise jõuagregaati taha paigutatuna. Vedrustuse geomeetria paikaajamine+selle kestvana valmistamine on muidugi päris täppisteadus.
Samas pole ühegi esiveolise bagiga nagu kokku puutunud, nii et mida ma ka asjast tean...Toungue
Vasta
#3

Vaata ka teisi bagiehituse teemasid, kusagil oli väga hea projekt, samuti autost tehtud. Doonorauto oli muidugi muu.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#4

Oled sa sõitnud autoga millel on esivedu ja millel on maha vüetud veojõukontroll?

Ma olen, ja kuirvi minnes läheb ikka väga lappama kui sõidukogemusi pole, sellesk ongi mõeldud käsipidur, mis tagab kurvis tagutsa libisemise. Väimusest ei tea jah palju rääkida, vbl ei võtagi maha ja teen lihtsalt kõik sisustusest puhtaks, et auto kergemaks muuta.
piduritega oli tal probleeme, voolik katki vms, piduripedaali vajutades tilgub. Õnneks n need vaz jupid ni odavad et sellega ei tule probleeme.

Võrr-> Minimopeed stella-> 50ccm aprilia-> 400cm3 yamaha XS400-> Kas elu annab veel midagi?
Vasta
#5

taavikaba1 Kirjutas:Oled sa sõitnud autoga millel on esivedu ja millel on maha vüetud veojõukontroll?

Ma olen, ja kuirvi minnes läheb ikka väga lappama kui sõidukogemusi pole, sellesk ongi mõeldud käsipidur, mis tagab kurvis tagutsa libisemise. Väimusest ei tea jah palju rääkida, vbl ei võtagi maha ja teen lihtsalt kõik sisustusest puhtaks, et auto kergemaks muuta.
piduritega oli tal probleeme, voolik katki vms, piduripedaali vajutades tilgub. Õnneks n need vaz jupid ni odavad et sellega ei tule probleeme.
Olen sõitnud selliste autodega küll, aga isiklikult meeldib mulle seda asja vanamoodsalt tagaveolisel gaasi ja rooliga kontrolli all hoida. Samas mahavõetud kerega võib kaalujaotus niivõrd metsa minna, et kurvis vähegi suurema kiiruse arendamine on lootusetu ettevõtmine, sest kerge pära tahab teha mida iganes selle asemel et maas püsida. Lihtsalt mööda rada laperdada masinal, millel juhitavus olematu, pole nagu eriline pinge...
See liigsest kolast tühjaks viskamine+ turvapuuri sisse ehitamise mõte on minu arust kordades parem sellisest poolikust lahendusest. Pidurisüsteemi korda saamine peaks olema suht lihtne inimesele, kel juba mõningane kogemus tehnikavallas olemas. Ja tõesti ei maksa sellise masina tükid eriti palju.
Vasta
#6

Loodan, et maha ei lüüa, kuid siin on üks üsna huvitav projekt: http://www.streetrace.org/foorum/viewtop...&sk=t&sd=a
Vasta
#7

Kui juba uitmõtted õhus, siis panen kirja ka enda mõtekäigu.
Päris palju amatöör bagisi on ehitatud põrnika baasil. Miks aga mitte teha seda VW bussi raamil? Ei pea silmas T2-te (68-79) - need niigi haruldased, aga ntx T3: tal tagavedu, kogu jõuallikas on ka taga, kere toetub raamitaolisele asjandusel. Küttepaak on küll esisilla kohapeal, aga seda annab koos raami lühendamisega ka mootori poole nihutada.
Või mis?
Vasta
#8

Ma oma väheste kogemuste baasil pakuks, et kõikvõimalikud tehaseraamid on selleks kasutuseks liiga kohmakad ja vedelad. Tasapinnalisel raamil pole lihtsalt sellist väändejäikust mis vedelal, suvalise odava bussi alt tulnuna võib ta olla roostes või praguline, tugevdamine on tüütu, õõtsad võivad olla nõrgad jne jne. Kuskil keegi müüs hiljuti ju valmis VAZ-bagi, valmis raami baasilt edasi liikumine on palju lihtsam, isegi kui tehnika vajab näppimist.

Kandekere lõikumine ja tugevdamine tundub veel keerulisem, parem pane sinna lihtsalt turvakaar või -puur sisse ja sõidulusti on piisavalt.
Vasta
#9

Eks ma haaran tesest varjandist kinni, lykkan sinustuse puhtaks, ja kerge raam sisse. Eks kunagi hiljem teen midagi hullemat.

Võrr-> Minimopeed stella-> 50ccm aprilia-> 400cm3 yamaha XS400-> Kas elu annab veel midagi?
Vasta
#10

Ma arvan et teen suhteliselt sama mis ralliace16 siia postitas viimati. Aga minu oma tuleb vana hea laadaga.

Võrr-> Minimopeed stella-> 50ccm aprilia-> 400cm3 yamaha XS400-> Kas elu annab veel midagi?
Vasta
#11

Kas keegi on kursis lada mootori tuunimisega?

Võrr-> Minimopeed stella-> 50ccm aprilia-> 400cm3 yamaha XS400-> Kas elu annab veel midagi?
Vasta
#12

taavikaba1 Kirjutas:Kas keegi on kursis lada mootori tuunimisega?
Vast parimat infot leiad ladaklubist http://www.ladaklubi.ee/foorum/index.php
Aga ära kohe algul väga hoogu mine, katsu algul masin korralikult sõitma/toimima saada...Wink
Vasta
#13

Kergel toruraamil on ka stock mootorist küll ja küll. Panusta parem raamile, sildadele ja turvavarustusele enne kui mootori kallale lähed Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne