Postitused: 442
Teemad: 44
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
15-11-2008, 19:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2008, 19:44 PM ja muutjaks oli
madeinussr.)
IZ 350 tundub olema. Lihtsalt jäik tagaosa pehmemaks ehitatud
EDIT: Tagumine hark ikka 49 oma, aga see kuhu amordi kohhad tehtud raami tagumisel osal need 350 jupid.
Raam tundub ka 49 oma olema.
PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Postitused: 424
Teemad: 62
Liitus: Nov 2004
Maine:
2
Tänud vastuste eest!
Ma ise ka arvan, et raam on iz350 oma, mille tagaosa on lihtsalt "pehmemaks" ehitatud.
Postitused: 771
Teemad: 566
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
15-11-2008, 20:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2008, 20:34 PM ja muutjaks oli
valdo.)
Selliseid 350 raami "pehmeks isearetusi" kohtas 1960-70ndatel aastatel ülimassiliselt. Lihtsalt palju mugavam oli sõita. 1980ndatel neid enam tänavapildis enam näha polnud, küll aga kuuride all... Tundub olema üks neist.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 439
Teemad: 156
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Raam on 100% IZ-49 oma.Külgmised IZ-350 kolmnurgad on juurde aretatud kuid päris nutikas lahendus.
NB!Jäta raam alles,selliseid aretusi on hea eksponeerida!
Lugupidamisega
:I M Back