Postitused: 457
Teemad: 54
Liitus: Jul 2002
Maine:
1
Caata kapoti alla. 400 aku oli sellise erilise aluse peal a 401 aku oli juba poolenisti sellise süvikuna salongi ja mootorisuumi eraldava pleki sees. Või ma eksin? Meil siis vanu mossefriike ju virnadega.
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
M401 käigukang roolisambal,käsipidur juhiküljel armatuuri all,salongis kaks kindalaeka luuki,roolirattalsuur signaali nupp ja kolm metall varrast,akku kast torpeedo seina sisse lõigatud,genekas mootori küljel,ventikalabasid 4tk,õhufilter par.lanzeronil.
M400 käigukang põrandal,käsipiduri kang põrandal,juhipoolsel kinda laekal puudub kaan,roolil väike signaali nupp,kodarad kaetud sama plastmasiga mis roolil,akku alus ettepoole ulatuv plekk,genekas mootori peal,ventikas 2labaga,õhufilter garbussi peal.
Need on asjad mis kohe silma hakkavad:keersilm:eureka
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Muid asju ei hakka esialgu vaidlustama aga kindalaegaste ja rooliga panid sa vist küll mööda.
Vähemalt minu konkreetsel isendil mille plekitükile on pressitud M400 1950, on küll ka juhipoolsel kindalaekal kaan ja olles näinud ka 401-te ei näe ma roolides kah mingit vahet.(või pole siis lihtsalt nii tähelepanelik olnud)
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Ei saanud ikkagi rahu ja käisin garages ära. Mu 400-l on küll akualus vaheseina peal mitte eraldi ette ulatuv.
aga samas ühel mootoril mis endise omaniku jutu järgi kuulus 401-le, on genekas küll mootori peal ja ka õhupuhasti on karpa peal.
See on aga selline väike kuivõhupuhasti aga 400-l peaks minu teada olema tunduvalt suurem märgõhupuhasti.
Segadust kui palju aga äkki mõni suurem vanasõidukispets paneb asja paika. Peale sisemiste erinevuste tahaks ka teada kas neil kaksikutel ka väliselt kuidagi vahet teha. Kurat mõni detail peab ju olema? Aspelund? Valdo? Anybody?:???
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Kui võimalik muretsege ajakiri \"Igruzki dlja bolših\"2001a.nr:6 ja seal on pikk stoory lk.48-51 M400-M401. Igatahes kindalaeka ja rooli ning aku kinnitusete erinevused seal puha fotodena ära toodud lisaks veel pikk jutt....:eureka
Usalda aga KONTROLLI!!!!
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
no ma ei tea... aga igatahes mina küll pole näinud ühtegi 400/401 millel juhipoolse kindalaeka kaan puuduks. Seega peaks siis kõik 401 olema?
üldiselt on kah natuke imelik et 400 toodeti 1949-1954 ja 401 1954-1956 ja millegipärast on pea kõik masinad 401-d.
:???
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: s-teet
sobrasin veidi siinseal ja leidsin arvandmeid mõnede sõidukite kohta
arvel olevad/olnud eksemplarid 2003/1997:
M402- 30/94
M403- 42/90
M407- 91/277
M400,M401 70/187
GAZ M20 168/650
tendents on märgatav... tänane seis peaks peegeldama kui mitte muud, siis hoolsate ja teadlike omanike arvu.
õnneks on need ainult ametlikud arvud - reaalsuses kohtab kindlasti ka selliseid eksemplare, mida juba 20 aastat pole kusagil registris ega võibolla isegi teadvuses mitte... vedelevad kusagil kuuri all, vana koli alla mattunud... sattusin hiljuti isegi ühe sellise peale - mustad numbridki veel küljes...
PS. kuidas teha vahet m400 ja 401 -l? paari lihtsama otsingu peale ei leidnud netist midagi usaldusväärset...
Kas Gaz 12 Zim arvukuse kohta Sul ka mingeid andmeid leidub?
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.