Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
24-04-2009, 00:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2009, 00:32 AM ja muutjaks oli
Gravity.)
Tervist.
Vahetasin enda MB W124 esiratta laagri ära. Kõik läks hästi ning tegin väikse proovisõidu ka ning käejärgi küll ülemäärast kuumenemist ei märganud kuid hinge jäi kriipima et keerasin tugevalt kinni ning lasin ainult veerand tiiru tagasi. Üleüldse kuskil ma ei suuda leida korralikku õpetust pingutamise kohta. Ühed räägivad nm võtme kasutamist kuid see mul puudub ning ka teave,et mitme nm pean üldse seda laagrit pingutama.
Kiire netis tuhnimine jättis mulje,et pigem las olla "lõdvemalt" pingutatult kuna ülekeeramisega lähevad laagrid kiiresti pe***.
Tegu on siis topelt koonus-rull laagritega.Rummu otstes asuvad.
Kui see info peaks midagi aitama...
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
pmtslt keerad lõtku välja ära ja siis pisut veel peale. käega pead tunnetama ära, et kinni pooma ei hakka. mingi aja pärast pingutad uuesti lõtku välja. Ise tegin samamoodi ja olen julgelt 40 000 sõitnud ilma probleemideta...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Tänud. Eks siis teen endal uuesti ja paremini üle.
Mulle tuli meelde,et viimane kord tegin laagreid 2,3 aastat tagasi ning siis oli "Ziguli" remondiõpik kõrval. Siiamaani kestavad.
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
See koonuslaagrite pingutamine esirattal on kõigil markidel enam-vähem ühesugune...
Igaks juhuks kiikasin ka Ford Mustangi (millel praegu sama asi aktuaalne) Repair Manuali (aastast 1969)
See ütleb:
1. Keerad momentvõtmega kinni jõuga 35Nm. (noh, jämedalt üks kolmandik rattapoldi jõust, ehk maakeeli "võtmel seljas ei ela" aga suht kõvasti...)
2. Keerad pool pööret e. 180 kraadi tagasi lahti.
3. Uuesti 15Nm-ga kinni (e. näpu jõuga. ("finger tight" vist nii tõlgitakse))
4. Splint läbi ja kokku. Saigi hea...
Seega, toimisid õigesti.
Järgmise hoolduse ajal loksutad üle ja keerad natsa peale, kui tarvis.
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
24-04-2009, 22:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2009, 22:47 PM ja muutjaks oli
CORRADOg60.)
Ise alati kettal ja rummul omavahelises puutes olevad pinnad igasugusest jamast(vana määre, mustus, rooste jne) võimalikult puhtaks teha püüdnud.
Samuti ka velje toetuspinna. Tulemus kindlalt parem. Sellist asendi otsimist ei ole harrastanud, küll aga püüdnud ketta viskumist kontrollida. Siiamaani ikka asja paika saanud puhastamisega.
Ikkagi teed ju endale. Kui asi poolikult teha, võib(ja seda suure tõenäosusega) see hiljem kätte maksta.
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
MB w124 on 2x kinnitustihvti,mis määravad ära ketta asendi ja 1x stopperpolt.Tihvtid saab välja toksida.
Igatahes mina lihtsalt puhastamisega paika ei saanud ja sellest järgmise asjanda oleksin juba pidanud otspinna siledaks treima. Veidi jah arusaamatu kuid liigutamine aitas,mitte palju aga aitas.
Konkreetselt minu piduriketta manuaalis oli max lubatud viskumine 0,15mm.