Postitused: 114
Teemad: 32
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Mure siis selline, et panen autole(opel calibra) täis aku peale, ei võta starteritki ringi. Mõtlesin siis, et eks aku ole siis ikka tühja võitu. Panin siis selle sama aku GAZ51le peale ja GAZi pani paugu pealt kohe käima!
Milles võib jama olla, et auto tahab võimsamat akut?
Postitused: 5,862
Teemad: 745
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Võib olla 101 erinevat põhjust.
Näiteks starter koolnud/kuiv/ei saa voolu.
Või hoopis süütelukk surnud. Või mõni juhe katki.
Nähtavasti vaja pöörduda autoelektriku manu.
Kas võtit pöörates armatuuris tuled süttivad? Starter vähemalt klõpsu teeb sel hetkel?
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 528
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
31-05-2009, 17:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-05-2009, 17:45 PM ja muutjaks oli
pontu6.)
Starterile paar pauku kaikaga küljepihta ja kui siis ringi veab võid starteri poodi minna. Näiteks.
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Kui sul armatuuris ükski tuluke ka ei sütti, siis on viga küll kuskil mujal kui starteris. Vaata esimese hooga igasugused voolujuhtmed, nende ühendused/kinnitused ja massid üle. Süüteluku põhi võib ka sellist pulli teha.
Starterit suht lihtne otsevooluga tööle proovida, kui selle vastu huvi on.
Postitused: 441
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
Huvi pärast küsin, kas juhtmed õietpidi peal. Ära vihasta, lihtsalt inimesi igasuguseid.
Postitused: 783
Teemad: 19
Liitus: Oct 2006
Maine:
2
mingit isearetatud alarmi või immot pole peal? nädalavahetusel ajmasime suure seltskonna autioelektroonikutega ühe bemmi kallal, millel tuli välja, et alarm on poolkõvalt ära surnud, nimelt ei luba bensiinil peale tulla. Lisaks veel originaalimmo ei lasknud starterit tööle panna jne.