IŽ-amfiib?
#1

http://www.parnufotod.ee/detail.html?id=3794
Vasta
#2

Potsataja103 Kirjutas:http://www.parnufotod.ee/detail.html?id=3794
Pisut naljakas asi tuli seoses sellega meelde.70.aastate päris lõpus tellis kadunud taat eksikombel koju tsehhikeelse Moto-Revüü.eksikombel seepärast,et tegelikult arvas emale tellivat Moe-revüüd.Eks silm oli vist veidi väsinud ja tegelikult tellija isegi polnud vististi hetkel esimeses värskuses.Igatahes minu rõõm oli päris suur kui jaanuaris leidsin postkastist sellise vahva,tollase \"Eesti Looduse\" mõõtu või veidi väiksema auto-moto ajakirja.Miks see meelde tuli.Seal oli nimelt üsna pikk ja hästi fotodega varustatud artikkel kahest tsehhi auto faanist,kes tegid oma tagamootoriga \"Škodast\"amfiibi.Ega nad midagi väga ümber ei ehitanudki.Kuna tegu oli tagamootoriga autoga siis sulgesid nad kere all olevad avad veidi paremate kummitihenditega,mootori alla paigaldasid põhja,millele tegid avad vedavate rattatelgede jaoks,varustasid avad umbes selliste kummilõdvikutega mis ümbritseb praeguste autode pooltelgede otsi,lõdvikute sisse ,ümber telgede panid aga korralikud simmerligid(steffad,\"eska\" tihendid)Uste avadesse kinnitasid plekid.Mäletamist mööda 30 cm kõrgused.Sõukruvi asus auto taga ülespööratav kronsteinil mis alla lastes sidestus rihmaseibil oleva vändakäbiga.Katusele oli paigaldatud luuk ohutuse huvides.Juhitavus vees kindlustati esirataste pööramisega.Pildid olid juures mismoodi härrad siis kruisisid mööda Vlatva jõge.Ehitasid nad ka \"Škoda\" tehase kaasabil teisegi masina millega oli plaan minna ja ületada Inglise kanal.Sel autol juba puudusid plekid usteavades,st. ukseava oli ka avatud ukse puhul standard suurusega.Kasutati lihtsalt eriti kvaliteetseid tihendeid ja ukselukud polnud ka standard autodel kasutatavatega sarnased ja loomulikult said tehase abil ka uksed iseenest sellised(tegelikult kogu kere),et uks sulgus oma avasse väga tihedalt.
Ei tea vaid ,kas sellest Inglismaa \"vallutusest\" ka asja sai.Käis see ajakiri meil vaid ühe aasta.
Tervitades,Flanagan
Vasta
#3

Olen kah kusagil sellise Škoda pilti näinud.
Üllatab, et ajakiri Motorrevue oli ka tšehhikeelsena saadaval. Minul käis venekeelne (Tšehoslovatskoje Motor-Revju) ja minu teada oli tegemist ajakirjaga, mis mõeldudki välismaal Tšehhoslovakkia auto- ja motoasjanduse tutvustamiseks. Ilmus lisaks venekeelsele ka inglise, saksa, prantsuse, serbohorvaadi keeles.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#4

Praegu just väntas minu akna alt mööda üks vanamees, kelle jalgratta pakiraamil oli paadi päramootor, nii 5-hobujõuline. Nojah, ilm kah vihmane.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne