Postitused: 4,449
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
(11-10-2010, 09:18 AM)Väravamehaanik Kirjutas: Enne kui põlema panete, annan teada, et kõikide mälestuste järgi peaks sellele bussile olema tehtud päris korralik korrosioonitõrje. See buss on arvatavalt läbinud Eestis kapitaalse remondi enne Eesti Bussi kätte jõudmist. Remondi käigus on vahetatud kogu kandev sõrestik,kuni katuseni ja torud on täies ulatuses õli täis pihustatud. Katteplekid on uued ja kaetud 90-ndate alguses korraliku välismaa värviga ja seda ka seest poolt. Teadupoolest on bussidel odavam vahetada plekk, selle asemel, et vana puhastada. Kokkuvõttes peaks põlema päris kireva leegiga.
Ehk oleks see info kasulik ka potentsiaalsel vanatehnikahuvilisel, enne kui oksjonil osalema hakkab ja hilisemaid reaalseid kulusid arvestab. Seega buss pole väga paha ja eeskujuliku restaureeringu lõplik hind võiks kodus nokitsedes jääda isegi alla poole milli.
PS Eesti Buss ei vääri küll mäletamist, seega põletamine või kokkuostu viimine oleks isegi kaunis kujund. Samas on sellel bussil ka muud ajalugu olnud.
Ei kinnita katuseni torude vahetust, pigem akendeni ja seestpoolt neid plekke ka vist ei värvitud, rooste vastu tehti küll tolle aja määretega, mida pika terasvoolikuga igast august sisse pritsiti ja punn ette pandi.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 839
Teemad: 13
Liitus: Sep 2009
Maine:
12
11-10-2010, 19:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-10-2010, 19:21 PM ja muutjaks oli
Roland.)
Huvitav kuidas oksjon läks?Kas keegi on kursis?
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
12-10-2010, 22:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-10-2010, 22:24 PM ja muutjaks oli
Edel.)
(11-10-2010, 19:45 PM)Roland Kirjutas: Huvitav kuidas oksjon läks?Kas keegi on kursis?
Tulemus siin
http://www.auto24.ee/used/774910
See siis tähendab "osta kohe". Oksjon vist selleks korraldatigi,et teada masina reaalset hinda.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Teen ettepaneku modedel need Ikaruse-teemalised postitused tõsta üle Ikaruse teema alla.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 941
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
inspiratsiooni hinnaks on saadud nähtavasti Ukrainas ja Venemaal müüdavatest 256 bussidest. Heas korras Ikaruse saab Ukrainast €4000-8000 eest.
Postitused: 3,633
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
(13-10-2010, 22:12 PM)Edel Kirjutas: Teen ettepaneku modedel need Ikaruse-teemalised postitused tõsta üle Ikaruse teema alla.
Ikaruse-teemasid on mitu ning nn pikimaid mammut-teemasid ei soovi väga "nuumata": võtan omaks süü teema liigutamise osas siia ühistranspordi alla.
kui tühimassid jutuks, siis siitsamast leiab ka vastava teema (tõsi - puudutab 250 ja 260):
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=23772
kenasti pealkirjastatud eraldi teema on hea näide eraldi teemade voorustest - pole paha nn faktipõhist massijuttu sääl jätkata
rohkeid seisukohti ühistranspordis või selle osas,
Teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
(14-10-2010, 10:43 AM)cesium Kirjutas: inspiratsiooni hinnaks on saadud nähtavasti Ukrainas ja Venemaal müüdavatest 256 bussidest. Heas korras Ikaruse saab Ukrainast €4000-8000 eest.
Huvitav milleks siis oksjon?
Kusjuures mul meenub,et varem ka kusagilt jooksis taolise skeemiga oksjon läbi. Üksikasjad ei meenu.
Ukraina väärtustab Ikaruse ka rohkem kui meil. Neil pole lihtsalt eriti paremat bussi valida.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 4,449
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
15-10-2010, 08:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2010, 14:11 PM ja muutjaks oli
aavu.)
(14-10-2010, 23:50 PM)Edel Kirjutas: Ukraina väärtustab Ikaruse ka rohkem kui meil. Neil pole lihtsalt eriti paremat bussi valida.
Mis on LAZ/idest saanud. Kas neid toodetakse veel?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Mina püüan vahel mõelda nagu mees ja siis jälle nagu naine. Mehe mõtlemise reeglite järgi peaks asjad olema mõistlikud ja mingilgi määral tulu toovad, naiste vaatevinklist peaks asi olema ilus, või vähemalt esteetiline.
See buss on aga midagi hoopis erinevat: ilmselgelt sellega tulu teenida ei õnnestu, vähemalt mitte Euroopas ja ilus ei ole see buss ka kusagilt otsast. Kes võiks olla selle bussi sihtrühm?
Ühe nostalgia reisi pikkus välismaalaste grupile piirdub Tallinna linnaga ja maksavad nad selle eest maksimaalselt 3000 krooni korra eest, see sisaldab ka käibemaksu. Transporditeenust sellise aparaadiga teostada ei tohiks Euroopa Liidu liikmesriigis. Sooritada võiks nostalgia reise, ehk pakkuda emotsioone. Seda tuleb aastas hea ilmaga ette ehk heal juhul 5 reisi.
Selle taseme saavutamiseks tuleb teha ka usinasti müügitööd, maksta kindlustuse ja ülevaatuse eest, ning sooritada elementaarne tehnohoole. Teisisõnu öeldes ei ole see vähimalgi määral äri.
Teine variant, ehk naiselik mõtlemine oleks see, et see buss võetaks selleks, et restaureerida see molekulaarsel tasemel uunikumiks. Sel juhul aga ei ole mõistlik maksta algse tooriku eest, sest restaureerimiseks on meie vabariigis oluliselt autentsemaid toorikuid. Õigem oleks öelda, et need, kes on bussindusega varem kokku puutunud, ei ole valmis selle eseme eest maksma. Nad lihtsalt teavad, et inimeste vedamiseks kasutatav vanatehnika ei ole nõrkadele, seega on turg piiratud mittenõrkadega ja sellest väljapoole, juhuslikele vaheltkasu teenijatele raha ei eraldata. Loota jääb vaid internetti esmakordselt külastavate noorte peale, kel on piisavalt raha ja usku uutesse ettevõtmistesse. "Akvaariumi" puhul pole ka erilist kahju, kui esimesel korral asi aia taha läheb.
Jätkame huviga ootamist, mis sellest bussist lõpuks saab.
Tõnu Piibur
5116265