Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
13-06-2011, 20:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2011, 20:24 PM ja muutjaks oli
andres91.)
1.6 liitrine karbussmootor. jama selles, et sõidu ajal suri välja ja enam käima ei läinud. kui maha jahtus läks käima, ja siis mingi aja pärast suri uuesti välja. vaatasin üle bensupuma, see korras. vahetatud sai ka jagaja kaas, rootor ja süütepool. viga ikka alles, alates süütepoolist särtsu ei tule. süüde väljas, mõõtsin süütepooli minevate juhtmete pingeid, 3tk olid 2.6 ja neljas 0. need on siis need juhtmed, mis tulevad jagajast. jagajat võtsin ka natuke lahti, ühe poolkaare, mis oli roostes tegin liivapaberiga puhtaks ja siis käis ilusti. seda nii kaua, kuni ma tahtsin proovida, et kui seisma jätta, kas siis uuesti läheb käima. ja jama algas otsast peale - kui jahtub veidi läheb käima, nii minutiks ja siis sureb välja ja enam käima ei lähe. kui palju peab pinge üldse olema nendel juhtmetel, mis süütepooli lähevad? ja kas see, mis oli 0 ikka on õige? ei oska seda jagat väga jupitada ka, pärast ei saa kokku. oskab keegi mind aidata probleemi tuvastamisel? tänan!
Postitused: 1,398
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
See 2,6 on takistus V? Kui süütepoolis on säde olemas siis saab viga kusagil jagaja rootori, kaane jne juures olla.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
13-06-2011, 21:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2011, 21:40 PM ja muutjaks oli
andres91.)
2,6 on pinge, aga kui masin käima ei lähe, siis ei ole ka süütepoolis sädet. jagaja kaas ja rootor said uued, polnud neist abi.
Postitused: 1,398
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Süütepoolile peab ju ikka 12V kuhugi peale tulema kui süüde sees, siis kommutaator, katkesti vmt lülitab seda massi.
Soojaga mängib halliandur või ka kommutaator mäkra teinekord, niiet külmana jälle töötab.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 623
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
Jagaja võllil tuntav lõtk?
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
13-06-2011, 22:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2011, 23:22 PM ja muutjaks oli
andres91.)
nendest anduritest ja asjadest ma ei tea midagi, kas 1990 aasta karpaga pillil on neid? äkki mõtled seda jublakat, mis on jagaja sees ja kust tulevad need neli juhet välja, mis lähevad süütepooli? see on seal jah kahe kruviga kinni, ja jutmed on seal kruvidega niiet kui see on see, siis peaks jah olema kergesti asendatav. ja lõtku jagajas eriti polnud, veidi, aga ei ütleks et palju. ma muidugi ei tea, milline see suur lõtk juba on, aga võib-olla seal liikus see 1-2mm
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
Mõõda külmalt selle ülemise jublaka takistus ära.
Jäta tulemus meelde. (takistuse mõõtmiseks, loomulikult, üks ots lahti, eksole)
Kuumalt, kui tõrgub, mõõda uuesti. Kui takistus puudub, vaheta halliandur.
Kui takistus on olemas, vaheta kommutaator. (see allpool olev junn)
Pole ju midagi keerulist?
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
18-06-2011, 22:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2011, 22:36 PM ja muutjaks oli
andres91.)
oot, seleta nüüd seda üks ots lahti asja uuesti. kui ma pinget mõõtsin, siis olid kõik juhtmed kinni, nagu pildid, aga kui ma takistust mõõdan, kruvin ühe juhtme lahti sealt? või ma saan sinu jutust valesti aru?
Postitused: 1,289
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Starterit andes langeb pinge alla, sest starter on suur tarbija ja aku ei jaksa nii palju voolu välja anda, et pinge püsiks. See on normaalne.
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
masin korras, viga oli hallianduris, aitäh kõigile abi eest!