Postitused: 13
Teemad: 3
Liitus: May 2007
Maine:
0
tere kõigile!mul on plaanis korda teha avia A-31.mootor ja kõik muud asjad töötavad tal kuid genekas ei taha laadima hakata.genekas sai mul remondis ka käidud mõned nadalad tagasi.Seal selgus et mähis oli läbi pölenud.Genekal nõõd uus sisu sees.kui geneka peale panin siis ta ei hakanud ikka laadima ainuke asi mis muutus oli see et aku tuli kustub ära.Imelik on see et ta kustub siis ära kui mootori pöörded peaaegu põhjas on.Mõistus täitsa koos omadega ei oska midagi arvata mis tal viga on.
Ootan kõikide asjatundjate arvamusi.
Postitused: 239
Teemad: 25
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Äkki on sul lühis kuskil või fekaal ühenduskoht.
Mul on ka sama genekas. Ainult, et MTZ80L peale panin selle. Aga jah, ei oska seda kuidagi käima panna. Nimelt ei oska ühendada. Eelmine genekas mis mul seal peal oli on 1 klemmiga aint. See aga 2-ga???? Ei ole eriti tugev ka elektri alal. Ei ole russi elektrisüsteemi ka leidnud kuskilt või siis selle avia oma. Igatahes kas keegi saaks seletada mismoodi ma peaksin ühendama asjad sinna taha?
Tänan abi eest.
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Postitused: 3,622
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
agent007 Kirjutas:Eelmine genekas mis mul seal peal oli on 1 klemmiga aint. See aga 2-ga????
vahelduvvoolu-generaatoritel on vähemalt kolm klemmi:
- ergutus ("+", mis antakse peale süüteluku poolt)
- mass (mis on enamasti korpuse küljes)
- "pluss"
koolipingis õpitu ona juba kaugeks jäänud - ning (töö-)elu pole niivõrd laia profiili veel nõudnud - seega ma ei püüagi seletada, miks ikkagi mähist "ergutada" on vaja.
terv,
Teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
agent007 Kirjutas:vahelduvvoolu-generaatoritel on vähemalt kolm klemmi:
- ergutus ("+", mis antakse peale süüteluku poolt)
- mass (mis on enamasti korpuse küljes)
- "pluss"
Võib vabalt ka kaks klemmi olla, pole küsimustki. Kooliaeg on tõesti kaugele jäänud. Tänastel genedel (made in russia näiteks) on igasugune ergutus ja virgutus genedel sees.
Enda MTZ 525L peal läbi elatud etapp. Pluss annab laadimisevoolu ja see lugupeetav ergutus (mis tegelikult on kontroll-lambi kaudu starteri käivitusrelee ahela lõpp) läheb täiega massi. Tulemus - laadimine on, aga laadimisetuli põleb konstantselt armatuuris. Lihtsalt protsessi ülevaate annab ampermeeter. Miks seda nii teha vaja oli - ilma selleta ei lülinud starter. Vana gene (multiklemmiline) andis saba ja peale sai pandud kilovatise võimsusega uus gene ning seetõttu sai ahel ümber sätitud.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 5
Teemad: 0
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Nonii siis genekas...
Kõigepealt vaja teada saada, kas tegu alalis-või vahelduvvooluga
Kui alalisvool... siis võta ja viska genekas nii kaugele kui jõuad, seda sa käima ei saa.
Vahelduvaga... kas genekal on pingeregulaator küljes...(tablett) või on mingi laadimis relee.
Kui tablett küljes, siis kontrolli , kas ühendused pole oksudeerunud, kas harjad ulatuvad kollektorini.
Vool peab olema siis mõlemal otsal peal, kui süüde sees.
Kui ikka seda genekat laadima ei saa, asenda ta mõne sobiva vene genekaga (nt. maz (24 v süsteem) või zil (12v süsteem)
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
16-08-2007, 08:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2007, 10:16 AM ja muutjaks oli
pppp.)
Harjase Kirjutas:asenda ta mõne vene genekaga (nt. maz (24 v süsteem) või zil (12v süsteem)
Miks vene?
V6ibolla oleks lihtsam leida m6ni Boschi vana genekas(vanad fordid, bmwd,opelid ,audid, peaaegu k6igil on yhesugused peal...)
Kylles neil siis kaks klemmi Suur+ akusse ja tine siis syytelukku...
Teema selles , et miks on vaja see ergutus syytelukustpanna: Muidu lissalt jookseb aku tyhjaks
Pole midagi targemat teha
Postitused: 2,702
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Oma eluteed on hakanud lõpetama 70A Bosch generaator, tootekoodiga 0 123 310 033. Asub see Nissan Pickup kapotiall.
Riiulis on olemas 120A Bosch, mis oli Sharani kapotiall, tootekood 0 123 515 020.
Korpused ja rihmarattad on neil küll erinevad kuid kas sisud saaks omavahel ringi tõsta?
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Generaatorite remont teenusega on ka täiesti kättesaadav tänapäeval veel. Üldiselt saab ikka asja neist.
Postitused: 2,702
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Kui ribide vahelt sisse piiluda siis tundub, et lakk on staatori juhtmetelt maha koorunud. See 120A genekas on juba aastaid riiulis seisnud kunagi sai hea raha makstud selle eest, oleks tore kui nüüd kasutust leiab.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 2,702
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
On need rihmarattad omavahel vahetatavad?
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.