Mure Belarus 892 hüdro jagajaga.
#1

Mure nimelt selles et ükski sektsioon ei tööta. Millalgi oli tõstetud kuniga hüdropaak täis pandud. Ja loomulikult avastati kuni alla lastes et miskit mäda. Ja pärast seda enam jagaja ei tööta. Trakal on peal ka kun eraldi jagajaga. Tagumist ripet tõstab tühjalt hästi aeglaselt aga kui miskit järgi haakida siis tõstmiseks tuleb hoida haardekaalu võimendit tõste asendis ja samal ajal kuni tõsta. Jutt pikk ja keeruline aga äkki keegi oskab aidata.
Vasta
#2

Mis jagur? Tavaline P80, juba uuem L-201 või mõnin nendest surnud sündinud värdjatest?

Hüdrokoormurit sellel olla ei saa, võib olla positsioonregulaator.

Kindel, et kõik hoovad neutraalis on?
Vasta
#3

Jagaja kohta täpset marki öelda ei oska kuna pole ühtegi markeeringut. Ainus kirjeldus on see et saab täitsa pulkadeks võtta, sektsioonid ja otsad kõik eraldi detailid ja pm kui pikemate poltidega kokku panna saab vast sektsioone juurde lisada. Ja sellel jah positsiooni regulaator.
https://img.pmkaubamaja.ee//razuna/asset...2PM113.jpg
Tegu sellise jagajaga.
Vasta
#4

Eks see jagajahäda oli enne õli juurdepanekut- kes enne hüdropaaki vaatab, kui enam ei tõsta...Kunnil kahepoolsed silindrid, seega allalaskmine suurt ei muuda õlitaset paagis. Samuti silindritel allapoolel stutsides aeglustusklapid(pisema avaga sarvikseibid) sees- seega hüdraulilist lööki ka olla ei saanud. Ja ja kahte jagajat ühe pumba pealt toita tahab juba helgemat pead skeemi kokkupanemiseks. Traktorimark jagaja kuju järgi oletan Fiat Agri?
Vasta
#5

(12-11-2017, 16:35 PM)pen.skar Kirjutas:  Eks see jagajahäda oli enne õli juurdepanekut- kes see enne hüdropaaki vaatab, kui enam ei tõsta...Kunnil kahepoolsed silindrid, seega allalaskmine ei muuda õlitaset paagis. Samuti silindritel allapoolel stutsides aeglustusklapid(pisema avaga sarvikseibid) sees- seega hüdraulilist lööki ka olla ei saanud. Ja ja kahte jagajat ühe pumba pealt toita tahab juba helgemat pead skeemi kokkupanemiseks. Traktorimark jagaja kuju järgi oletan Fiat Agri?
Traktoriks belarus 892. Kõige kehvem see et ise täpselt ju ei tea mis kuidas juhtus. on ainult jutud.
Vasta
#6

See suur,et kui kun üleval siis õli kolvi taga ja kolvi taga olev õli kogus on suurem kui varre ümber. Ma olen ka korra sedasi paaki täitnud, aga ei juhtunud muud kui, et surus õlivarda paagist välja ja russ oli oma loomulikus olekus õlist tilkuv. Tuli osta uus varras ja elu läks edasi.
Vasta
#7

Ei hakand uut teemat tegema aga ka väike mure.
Mtz 82 ja eelmine aasta vahetatud jagaja p80 oli vist, sai nüüd haarats ostetud, kasutatud hevo 1500, kui proovida suruda haaratsi vahel olevat pakku kokku siis korraks surub, aga sis annab silinder uuesti järgi. 
Kas viga tasub otsida silindrist- kahepoolne, et surve jookseb maha või jagajast?
Sai korraks proovitud teise sektsiooni alt surve võtta, aga ikka sama jama.
Jagaja 3 sektsiooniga ja 4 kang on lukusti

Tänud vastamast!
Vasta
#8

(30-01-2019, 19:53 PM)maitds Kirjutas:  Ei hakand uut teemat tegema aga ka väike mure.
Mtz 82 ja eelmine aasta vahetatud jagaja p80 oli vist, sai nüüd haarats ostetud, kasutatud hevo 1500, kui proovida suruda haaratsi vahel olevat pakku kokku siis korraks surub, aga sis annab silinder uuesti järgi. 
Kas viga tasub otsida silindrist- kahepoolne, et surve jookseb maha või jagajast?
Sai korraks proovitud teise sektsiooni alt surve võtta, aga ikka sama jama.
Jagaja 3 sektsiooniga ja 4 kang on lukusti

Tänud vastamast!

Kuna teise sektsiooni alt ka ei toimeta, siis võiks tõesti silindrit kahtlustada, samas ei ole ka välistatud, et jagajal mõlemad sekstsioonid läbi lekivad. Silindrit saad katsetada emba-kumba poolt survestades, vastaspoolelt õli tulla ei tohi.
Vasta
#9

Selge sis, sai silindri voolikut ka korra lahti lastud ja tuli mõlemat pidi õli, eks alustan sis sealtpoolt, aga tänud vastamast!
Vasta
#10

(31-01-2019, 00:52 AM)maitds Kirjutas:  Selge sis, sai silindri voolikut ka korra lahti lastud ja tuli mõlemat pidi õli, eks alustan sis sealtpoolt, aga tänud vastamast!

Oot, kuidas sa seda tegid?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#11

Lasin silindri pealt ühelt poolt vooliku lahti ja sinnapoole survet rakendades tuli voolikust õli, kuna oli surve pool ja kui teiselepoole silindrit sai survet rakendatud tuli nüüd siitpoolt silindri stutsist õli, kus oli voolik lahti võetud, poleks õli tuld oleks vist nagu aru saan ok old, kuna praegu jookseb surve poole õli siia poole ära ja survet mis hoiaks haaratasit koos ei teki.
Või ma eksin?
Vasta
#12

(31-01-2019, 10:42 AM)maitds Kirjutas:  Lasin silindri pealt ühelt poolt vooliku lahti ja sinnapoole survet rakendades tuli voolikust õli, kuna oli surve pool ja kui teiselepoole silindrit sai survet rakendatud tuli nüüd siitpoolt silindri stutsist õli, kus oli voolik lahti võetud, poleks õli tuld oleks vist nagu aru saan ok old, kuna praegu jookseb surve poole õli siia poole ära ja survet mis hoiaks haaratasit koos ei teki.
Või ma eksin?

Kõik õige.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#13

Kui silindristutsist ka siis veel õli tuleb, kui silinder lõpuni minna lastud?  Alul ta lihtsalt tõukab kolvipealset õli lahtisest stutsist välja.
Vasta
#14

Õige märkus, nii kahjuks ei proovinud, ei tuld kohe selle peale, vaatan selle esimese asjana üle, tänud õige märkuse eest!
Vasta
#15

Võibolla on silindri sisesein kulunud ainult keskosast ja tihend ise korras. Siis lõpuni lastud kolb ei leki aga palgi haaramisel ikka lekib, sest kolb on keskel. Pane miski nott sinna vahele katse ajaks. Suru kinni, ava see pool kus survet pole ja kui enem õli ei tule loomulikul teel, alles siis anna noti pigistamiseks survet. Kui nüüd lekib, on koht teada.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#16

Sai nüüd ära proovitud ja silindri stutsist ei tule õli, vaid hoopiski lahti ühendatud torust hakkab õli tulema, mitte küll niipalju, kui survepoolel aga ikka voolates tuleb- viga peitub sis jagajas,?
Kas jagaja kõrval olev hüdrokoormur võib ka seda põhjustada kuidagi, pole selle asja hingeeluga väga kursis.
Voolikud peaks kõik olema õieti pandud.
Kas hüdrokoormuri eemaldamisel kaob ka lukustuskangi võimalus?
Vasta
#17

Hüdrokoormur on jaguriga kokku ehitatud. Seda ei tohiks 892 enam olla, see oli vanemate kuldnokapuuride nuhtlus.Kabiini põranda all olev eraldi junntükk on positsioonregulaator. Kumb sel isendil on?

Säärast läbilekkimist võib paigastlükatud positsioonregu kang küll teha. Aga siis peaks haaratsi silindri rakendamisel ka haarats ise (ehk veolatid)  tõusta üritada. Kas seda on näha?

Alati on võimalik, et "uus" jagur on labaselt peet.
Vasta
#18

(04-02-2019, 13:25 PM)v6sa Kirjutas:  Hüdrokoormur on jaguriga kokku ehitatud. Seda ei tohiks 892 enam olla, see oli vanemate kuldnokapuuride nuhtlus.Kabiini põranda all olev eraldi junntükk on positsioonregulaator. Kumb sel isendil on?

Säärast läbilekkimist võib paigastlükatud positsioonregu kang küll teha. Aga siis peaks haaratsi silindri rakendamisel ka haarats ise (ehk veolatid)  tõusta üritada. Kas seda on näha?

Alati on võimalik, et "uus" jagur on labaselt peet.

Ma räägingi siin sellest kuldnokapuuriga nuhtlusest ehk mtz 82- st   Smile .
Hüdrokoormur tal on see mis jagaja kõrval, aga positsiooniregulaatori kohapealt jään vastuse võlgu, ei mäleta et, see seal oleks aga võin eksida. Seda et veolatid üritaks tõusta ei märgand, aga ei oskand seda ka tähele panna.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne