kuna asjatundjad pole seda teemat lugema sattunud või siis pole viitsind nii mõttetu asja kohta sõna võtta, siis jätkan ise.
mitte, et fotoka oleks ellu äratanud, aga no mobla akusse sai voolu ja klõpsisin veel veidi.
et siis jutt ikke sellest aparaadist:
lisan seie nüüd kaootilises järjekorras mõned tähelepanekud, mida minu tönts vanainimese silm teha suutis.
hakatuseks muidugi raaminummer, pilt on udune, aga nummer igatahes peaks olema 788190 või midagi taolist. seega siis väljamaa massin igatahes, ilmselt ehk sakslane?
raami sadulatorul on miskine pilt ka olnud. aru suurt mõmmigi ei saa.
emaillierungil on vist mingi garantii olnud? mis email ja kus? mis selle asja peal täpsemalt kirjas olla võiks? igatahes seuke pisike jutt on ülemise raamitoru pääle värvitud
sadul on lepper
ai pagan, just meenus, et sildiaukude vahe jäi mõõtmata
esiotsas on seismajäämise abivahend olnud. kui see sääduse pärast pandud asi, siis vist õige napilt sõjaeelne masin? ja samalt pildilt võib ka märgata seda jupstükki mis kahvli ühe toru kaheks minemise kohta katab. mis selle vidina õige eestikeelne nimi üldse on? no igatahes need "püksid" on alumiiniumist. pole seukest varem näindki. a palju nüüd mina jalgratastest ka tean.
porikad on ilma mingi profiilita, lihtsad ümarad. sama malli on ka veljed. mõlemad on olnud värvitud ja keskel veidi teist karva kaunistustega. silmatorkamise eest hoolitseb seuke tavaline helkur ja porika otsa punast on lisanud keegi helkuri väes kahtlev persoon.
ketikaitsmel näikse olevad ka meesteka raamile sobiva kinnituse tarbeks mulgud sees. kaks kärbest ühe stantsihoobiga. hammakas vist laiatarbekaup, kuigi minu majapidamises esimene taoline.
järgneb kohe pildilimiidi täitumise pärast.
mantlid näikse originaalid veel all olevat. igatahes on need välismaal tehtud ja nime poolest continentalid. mõõt mõlemil olnud 28x1.70. kirja järgi tegu mingite balloonidega, a mis sääl täpselt kirjas on, seda ma õigesti aru ei saa.
seismajäämise põhjus võiks olla kohtumine seinaga või miskit muud taolist. a veljed on ümmargused. kas kahvel võib iseenese tarkusest ka nõnna läbi vajuda? kui sobilik oleks asi lihtsalt uuesti sirgeks väänata? sõiduvõimeliseks tegemiseks igatahes oluline esisild paika saada.
ehh, eks seda va auguvahet katsun siis uuesti mõõta. sääl nagis pilta rohkem, ei hakka peris kõiki seie linkima, eks siis huvilised uuri ise edasi.
naiivselt loodan, et ehk asjatundjad märkavad teemat ja viitsivad ehk sõna sekkagi öelda.