Chopper: K-750, Dnepr jne
#1

Tere. Juba pikemat aega otsin mingi tsikklit. Aga ei tea mida võtta - huvitakski mis oleks kõige parem riist chopperi ehitamiseks, kuidas tõmbega ja tippkiirusega lood on ja palju bensu võtavad. Esmapilgul tahaks siis K-750 või Dnepritit. Ikkagi suured ja norm välimusega masinad, väga head toorikud minuarust. Targemad jagage kogemusi.
Vasta
#2

Kui Sa otsid muretut kulgemist ja vastupidavust, siis on mõtet vaadata ainult lääne masinaid. Vene tsikkel nõuab väga head kursisolemist remondi üksikasjadega. Pealekauba pole sõidu ega kiirusomadused erilist märkimist väärt.

Ainus eelistus M-del: toorik on suht odav ja plekk on paks. Muul juhul on asi aga küsitav, kui ise just masohhismi ei harrasta.

Asp

Tsitaat:Originally posted by njah
Tere. Juba pikemat aega otsin mingi tsikklit. Aga ei tea mida võtta - huvitakski mis oleks kõige parem riist chopperi ehitamiseks, kuidas tõmbega ja tippkiirusega lood on ja palju bensu võtavad. Esmapilgul tahaks siis K-750 või Dnepritit. Ikkagi suured ja norm välimusega masinad, väga head toorikud minuarust. Targemad jagage kogemusi.
Vasta
#3

Soovitan sul vaadata netis lehti kus on tuunitud vene rattaid ja kui meeldib siis tuld. Kindlasti tasub külastada soomlaste URAL ROIKKA ja venelaste OPPOZIT.RU ja BIKER.RU lehti. Eks see tsikli töökord võib tekitada muret, kuid kui on tahtmist aretada mingit projekti siis vene toorikud on head ja taskukohased ning kui p..sse läheb ei ole suurt kahju ja veel oma projekt on ikka oma nö poest ei osta...Smile

Dodge Journey Cool
Vasta
#4

Kui tahad tõesti vene masinat mingi projekti jaoks, siis soovitan soojalt Urali (K-650) Selle mootor on vastupidavam ja võimsam näiteks kui K-750el. Kui selle mootori saaksid veel ära forsseerid, siis saad sellest ikka oma 40hobust kätte. Endal kodus K-750, ja ega sellegi pole viga. Tõmbab ikka päris valusalt
Vasta
#5

dnepr sobib ka sama hästi tegemiseks, mootoril ka parajalt jõudu juba tehasest, mt-9 32hj ja mt-10-36 36hj. ja kui selline mootor veel korralikult käima panna ja karpad ja õhufilter ära vahetada siis tuleb sealt oma 40hj ilma mingi erilise vaevata välja. kui veel forssima ka hakata siis saab paraja lennuki asjast. ise eelistan siiskid 650 cm3 mootoreid kuna nendel auto tüüpi vänt, remont lihtsam ja juppe ka rohkem saadaval. ja vene riist on võimalik ka vabalt teha täitsa töökindlaks masinaks, ainult peab ikka mutrivõtit asjale korralikult näitama ja olenevalt otstarbest ka pisut ümber ehitusi tegema.
Vasta
#6

Kas keegi teab kuust saada paberitega Dnepri raami.Lugu järgmine ,et sõbral on paras prillikivi Dnepr vene paberitega,aga õige omanik on surnud ja pärijaid pole.Käisime ARK-is sealt tädi näitas \"keskmist sõrme\" et ei olegi võimalik Eesti pabereid teha.Või äkki kellelgi on kuskil käpp sees,et saab ikkagi Vene paberid ümber vormistada.Ootan võimalikke variante.
Vasta
#7

jah ütleks nii, et kvaliteetsete üksikosade puhul peab ka vene ratas vastu. olen ise proovinud. panin jupiteri mootorisse küll üle 5000 krooni, aga asi tasus end ära.
Vasta
#8

http://www.hot.ee/drain/dnepr.htm
http://www.hot.ee/drain/m72.htm

mõlemad maha müüdud (2*10000).
Vasta
#9

[quote]Niimoodi kirjutas: melkerson
Käisime ARK-is sealt tädi näitas \"keskmist sõrme\" et ei olegi võimalik Eesti pabereid teha.quote]
Nii peaks saama, kui minna mendijaoskonda, sealt siis vaadatakse raami nr jms järgi ega masin varastatud pole. Siis vist pannakse päevalehte või riigiteatajasse (kui üldse), juhuks, kui kellegil peaks kuu aja jooksul pretensiione/õigus masinale olema. Kui see korras, siis ARK-i ja saab uued dokud.

Teine variant oleks omaniku nimi vene passis mha leotada ja sinna miskit muud kirjutada, seda ka veidi laiali ajada..
Vasta
#10

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Drain
[quote]Niimoodi kirjutas: melkerson
Käisime ARK-is sealt tädi näitas \"keskmist sõrme\" et ei olegi võimalik Eesti pabereid teha.quote]
Nii peaks saama, kui minna mendijaoskonda, sealt siis vaadatakse raami nr jms järgi ega masin varastatud pole. Siis vist pannakse päevalehte või riigiteatajasse (kui üldse), juhuks, kui kellegil peaks kuu aja jooksul pretensiione/õigus masinale olema. Kui see korras, siis ARK-i ja saab uued dokud.

Teine variant oleks omaniku nimi vene passis mha leotada ja sinna miskit muud kirjutada, seda ka veidi laiali ajada..


kas seda oksjonivärki enam pole siis?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne