Voshod 1968. aastast
#1
Photo 

Tere

On juhtunud olukord, et sõbrad kinkisid mulle sünnipäevaks Voshodi. Seda rõõmu otsustasin jagada ka teistega. Eks mul ole ka omakasu mängus ja vastu küsin vahest abi ja informatsiooni.
Kuna tegemist on väärika vanuriga, tuleb nüüd edasine tegevuskava mõnevõrra läbi mõelda.
Kuna olen oma loomult tehnika tarbija, küsiksin esimese asjana, millised on kasutajate kogemused sellise rattaga. Ei ole mul küll plaanis temaga iga päev tööl käia, kuid suvel ilusa ilmaga sõidaks näiteks 160 km maale küll. Kui töökindel see mootor on?

Komplektsus tundub päris hea. Tagumine pakiraam on olemas, puuduvad tiivad/embleemid kütusepaagil, sadula rihm ning google'i piltidelt paistab ka karburaatori ja plekk-korpuse vahel "midagi" olevat.
Esimene porilaud on kannatada saanud ning esihargil on keevituse jäljed.
Ilmselt on ka plastikust jalakaitsed õiged? google'iga võrreldes on kuju vähemalt sama
Kui keegi märkab võõrkeha rattal, siis palun muidugi märku anda.
Kui on pakkuda esiharki ja porilauda, siis palun pakkuge.

Käima läheb hästi, esimene käik läheb sisse ja tagumine pidur toimib. Rohkem pole proovida saanud, tulenevalt ilmaoludest.
Kui nüüd lumi ka väiksematel teedel ära sulab, siis tuleb tagumine kumm täis pumbata ja sõitma minna. Peale seda, kaldun arvama, tuleb mootor ja raam aatomiteks võtta. Mootor puhastada ja vajadusel remontida, raam ja muud kereosad puhastada ja värvida. Siis peaks temast juba täitsa viisaka aparaadi saama.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#2

Õnnitleme siis kingituse puhul. Hea tõdeda,et ma pole ainuke "hull" siin maapeal,kes sellisest asjast rohkem vaimustuses on kui keskmine kodanik. 

Üldiselt on ta töökindel asi,seni kuni laagrid ja kaelustihendid ära kuluvad. Aga sellise asja vältimiseks tasuks kohe mootorile kapitaal remont teha. Nagu pildilt näha on keegi juba siduri kallal käinud ,kuna sellele viitab punane hermeetik sidurikaane ümber.

Muud asjad on,minu silmis veel üsna heas korras. Summutid,mis on üsna nutune teema tavalisel need ära mõlgitud ja roostes aga sellle väga viisakad. 
Mis puudub embleemidesse,siis neid saada pole. Sisuliselt ainuke variant neid saada on kas osta teine ratas kõrvale ja loota,et ümberkukkumisega pole neid märke ära lõhutud. Või kopereeruda kamba peale ja 3d printeriga neid märke  hulgim. 

Esihark pole keevitatud vaid need katteplekid on sunnikud,mis kipuvad vibratsiooniga ära mõranema ja see on neil tüüpviga. 


Vasta
#3

Elektrisüsteem on tal ilma akuta? Kas võti esimese tule sees katkestab lihtsalt mingi vooluahela, mis käivitamist takistab? Paremas küljekarbis on mingi lüliti laadne asi ka, kas see on massilüliti?

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#4

See lüliti küljekarbis on ilmselt n.ö vargavastane lüliti. Voshodid on kõik ilma akusüüteta.

Võti süütelukus lülitab vaid süüdet,tulesid see ei mõjuta. Enamasti võti kadus ära ja seega ühendati toide süütelukust maha.
Voshodil töötab lukk teistmoodi,kui akusüütega mootorratastel. Ühtpidi lühistab ja teisipidi hoiab süüdet pidevalt sees nagu traktori magneeto põhimõttel.


Vasta
#5

Tänan vastuse eest

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne