t-25a hüdropaagi vahetus
#1

oleks vaja ära vahetada aga asi seisab praegu selle taga et ei tule käigukasti korpuse küljest lahti,kuigi kõik poldid ja hüdrotorud lahti võetud samuti ka jõuvõtuvõll tagant.Vahetamise põhjus selline et suudeti hsilindri alumine kõrv ära lõhkuda.on olnud kellegil samasugust probleemi,ja oskab nõu anda kuidas see võimalikult lihtsalt lahti saada.olen haamriga koputanud üritanud meisliga äärtest aga ei midagi,paistab et nii kõvasti ikka kinni surnud.
rohkem seal ju seda hüdropaaki käigukasti korpuse küljes midagi kinni ei hoia vms?
Vasta
#2

Ära unusta, et traka number on paagi küljes.
Vasta
#3

(07-12-2013, 18:00 PM)mtzzz Kirjutas:  oleks vaja ära vahetada aga asi seisab praegu selle taga et ei tule käigukasti korpuse küljest lahti,kuigi kõik poldid ja hüdrotorud lahti võetud samuti ka jõuvõtuvõll tagant.Vahetamise põhjus selline et suudeti hsilindri alumine kõrv ära lõhkuda.on olnud kellegil samasugust probleemi,ja oskab nõu anda kuidas see võimalikult lihtsalt lahti saada.olen haamriga koputanud üritanud meisliga äärtest aga ei midagi,paistab et nii kõvasti ikka kinni surnud.
rohkem seal ju seda hüdropaaki käigukasti korpuse küljes midagi kinni ei hoia vms?

Kui nõuga ei saa siis saab jõuga ehk vana hea kuvaldaga. Toungue
Vasta
#4

Seda mis seal veel hoiab ei oska öelda, kuid samasugune ühe kõrvaga variant on mul endal juba aastaid käigus ja pole häda miskit...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#5

Kolme aasta eest tegelesin sama asja vahetusega.
Ei mäleta küll, et mingi eriline takistus oleks tekkinud.
Joonist mul pole, a kui mälu ei peta, siis nii mõnigi polt kulges vist paagist läbi.
Vasta
#6

(07-12-2013, 18:00 PM)mtzzz Kirjutas:  oleks vaja ära vahetada aga asi seisab praegu selle taga et ei tule käigukasti korpuse küljest lahti,kuigi kõik poldid ja hüdrotorud lahti võetud samuti ka jõuvõtuvõll tagant.

Tee pilt tagaotsast. Arvatavasti sul ikka üks kaks polti kinni.

Pole ma veel kohanud hüdropaaki, mis vähegi jõudu rakendades lahti ei tule.
Isegi lauda traktoritel neid paake maha kakutud. Ei ole probleeme olnud.

Esimene kord kui ma ise lahti pidin võtma, unustasin ka silindri all oleva poldi kinni, kesktõmmitsa kronsteini oma ja lisaks jvv allapoole polt jäi ka sisse. Mitu päeva mõtlesin, et krt.
Kui kaks tükki olin juba lahti saanud sai siiber ja tõin mehaanilise keeratava tungraua. Ja asetasin ta kabiini karkassi ja hüdropaagi vahele maapinnaga samale joonele. ja surusin veidi. Kui siis ikka ei tulnud oli aru saada, et jvv all olev polt sitakihi all veel kinni. kas tal ei olnud mitte altpoolt 3:3:2 poltide arv. Samas 1 polt/mutter tavaliselt ka ettepoole, mis hoiab kahte silindri hüdrotoru kinni. Selle kinnijättes jääb terve kupatus pinge alla ja ei tule ka paak maha.

Jõuvõtuvõlli ei pea eemaldama hüdropaagi mahavõtmiseks. Kuid üldiselt ikkagi paak puhtaks küürida, poldid välja keerata ja mehaanilise tungiga tagantpoolt veidi aidata. (võib ka mingi kirvega küljepealt aidata, kuid see teeb jäljendi, mistõttu olen ise kasutanud tungi.
Pole veel ükski paak külge jäänudSmile

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#7

täna hommikul sai küljest ära võetud.oli jh kurja üks polt sisse jäänud nimelt see mis jääb jvõlli alla ja on pasakihi all,sai too lahti keeratud ja kangidega kangutades tuli hüdropaak lahti.nüüd selline jama et kõik jublakad vaja ümber laduda aga see jõuvõtu võlli hoob mis on kahvliga ühenduses poldi abil ,see murdus sisse ära ning proovisin puurida kuid keeras ennast pm vastu korpust tolle poldi osa mis veel sees oli,neid jublakaid ka kuskil eraldi müüakse või teab keegi kust saada? sebiks kohe asemele,ei peaks vana korpusega enam jama,saaks traktori kokku ära.
Vasta
#8

jvv kangi küljes on M8 keermega polt tõesti mis on ca 20-25mm pikk. Proovi sealt puurida tõesti üks 6 auk läbi.

MA ei ole näinud poodi kus on seda hooba müügil ehk see mis ulatub paagist välja. Kuid see kahvel on küll igas poes müügil mis tegeleb vene t25a osadega. Hinda mingi 15 euri kanti.
Ja minu mäletamist mööda just jvv kahvlil see keere.

Alustuseks proovi puurida. Kui ei õnnestu mine poodi osta uus kahvel.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne