Väiketraktor TZ -4K-14
#1

Tere!
Probleem selles, et traktori tagasild ei vea.Kui tagasilla sisse lülitan, siis jõuvõtuvõll hakkab ringi käima aga rattaid järgi ei võta. Tagasilla juurest võib hooba sisse välja lülitada aga midagi ei mõju.Äkki keegi oskab öelda kust viga otsida? Tagasillas olev lülituskahvel on terve.
Vasta
#2

(25-09-2014, 10:40 AM)mehis66 Kirjutas:  Tere!
Probleem selles, et traktori tagasild ei vea.Kui tagasilla sisse lülitan, siis jõuvõtuvõll hakkab ringi käima aga rattaid järgi ei võta. Tagasilla juurest võib hooba sisse välja lülitada aga midagi ei mõju.Äkki keegi oskab öelda kust viga otsida? Tagasillas olev lülituskahvel on terve.
Ees armatuurist vasakul on kang, mis asendis see on? Ma olen hetkel traktorist eemal, aga peaks vist olema kõige endapoole tõmmatud asendis ja tagasillal lülitushoob sisse lükatud.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#3

Just, ees vasakul olev hoob peab olema enda poole tõmmatud. Keskmine asend lülitab keskkardaani neutraali ning sisselükatud asend on mõeldud jõuvõtuvõlli kasutamiseks (sõidukiirusest sõltumatult). Kusjuures sisse lükatud asendisse viimist peaks takistama üks pisike konks, mis on vaja eraldi alla vajutada, kuna jõuvõtuvõlli sõltumatu kiiruse asendisse viimiseks peab tagasild olema tagant JVV kõrvalt välja lülitatud (muidu on tükid taga).
Kui see hoob on neutraalis ja tagasild tagant sisse lülitatud, siis JVV käibki ringi, nimelt rattad veavad teda.
Vasta
#4

Seda ma tean kuidas esimene kang käib. Oma poole tõmmates on tagasild sees aga kuidas peab tagumine kang olema (jv kõrval olev)?
Mina võin tagumist liigutada sisse või välja aga sild tööle ei hakka.Mis võib seal taga katki minna? Ei tahaks niisama lahutama hakata.
Vasta
#5

(25-09-2014, 14:11 PM)mehis66 Kirjutas:  Seda ma tean kuidas esimene kang käib. Oma poole tõmmates on tagasild sees aga kuidas peab tagumine kang olema (jv kõrval olev)?
Mina võin tagumist liigutada sisse või välja aga sild tööle ei hakka.Mis võib seal taga katki minna? Ei tahaks niisama lahutama hakata.

Nagu ka postitus number 2 kirjeldab, et tagasillal olev kang peab olema sisse lükatud lõpuni! Kuidas sa seda kontrollisid, et tagasild ei vea?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#6

Tagasilda kontrollisin nii, et sõitsin järsu kallaku peale ja ringi käisid ainult esirattad. Tagasilda järgi ei võtnud. Tagasilla küljes olevat kangi lükkasin nii sisse kui välja.Tundub, et tagasillas peab mingi probleem olema.Kuidas seda paremini kontrollida saaks, et tagasild töötab?
Vasta
#7

Kas sel ajal kui esirattad ringi käivad, aga tagumised on paigal, JVV pöörleb? Kui JVV ei pöörle kas siis kardaan pöörleb? Kui JVV käib, siis järelikult jõud tagumisse otsa jõuab ning viga peab sealses ülekandes olema. Kui kardaan ei pöörle, siis järelikult on viga esimeses otsas.
Vasta
#8

Kardaan pöörleb ja JVV käib ringi aga rattad ei pöörle. Viga peab olema ikkagi tagumises otsas. Aga mis probleem seal võib olla? Tagumine lülituskahvel on terve.
Vasta
#9

(26-09-2014, 11:10 AM)mehis66 Kirjutas:  Kardaan pöörleb ja JVV käib ringi aga rattad ei pöörle. Viga peab olema ikkagi tagumises otsas. Aga mis probleem seal võib olla? Tagumine lülituskahvel on terve.

Omapärane, ma ei tea kedagi, kellel oleks tagasillas midagi juhtunud. Seega ei oskagi kohe pakkuda, mis seal juhtuda sai.
Esisilda lastakse pidevalt laiali freesi vms valedes seadetes kasutades.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne