14-10-2014, 22:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2014, 21:47 PM ja muutjaks oli hullmaks.)
Müüa VW Transporter 1983 , Bensiin, 1,9 , 44 kw,Valge,vesijahutus, kütusekulu võib olla umbes kuni 14 /100, täpselt pole mõõtnud. registreeritud kohti 8,tegelikkuses 5,mingid istmed saan soovi korral kaasa anda, kinnitus tuleb ise välja mõelda, kehtiv ülevaatus, 06, 2015, uus paak, uus starter,mootoriõli vahetatud mitte väga ammu, endine militaarmasin, kamuflaazikinnitus aasadega.Pilte üritan lisada lähiajal,
Teadaolevad vead:
tegelemist tahab tagumine parem pidur, olemas ka uus silinder, peale pikka seismist oli leke, aga kui sai õhutatud ja hakkasin kasutama, siis jäi pidama, korra jäi peale käsipidur, oleks hea vahetada tross.
Panin käima, sõitsin pisut,tundub, et vasak tagapidur on pisut peal, võib olla täiesti seisupiduri trossi süü ja suure bensiinikulu põhjus :D
jahutusvedeliku raudtoru tagaotsa juures niiske ja aegajalt tilgub, oleks vaja vahetada
vaja uus spidomeeter, praegu mingi vale küljes ja ei näita õiget kiirust
Mootor alt pisut õline, tõenäoliselt tuleb pingutada tõukurivarraste katteid, sellise mootori tüüpviga, sellel isendil tehtud need katted selliseks, et saab pingutada
viimati suvel sõites hakkas suure palavusega jukerdama suri välja ja mõne minuti järel käivitus taas. Nii umbes 10-15 km intervalliga, algul kahtlustasin just vahetatud paagiga midagi viltu, aga kütus jõudis karburaatorisse, nii et seal ei tohiks viga olla. Ise kahtlustan kommutaatorit või süütepooli, süütepool uus olemas, kommutaator vaja osta(24 € forssis) Praegu läheb käima ja õue peal liigutada vaja , siis sõidab ilusti
Tükk aega seisnud, siis pidi natsa käiama, enne kui käima läks, aga kui juba oli töötanud, siis edasi käivitus ilusti, pool tundi lasin tiksuda, välja ei surnud, nii et see suvine jama võis olla ühekordne.
esiklaasis allservas väike pragu
kere on kõva , mõned kohad keevitatud ja värvitud, kuid pahteldamata.
Endalgi pisut hirm lugeda kui kõik vead kirja sai pandud, aga üldkokkuvõttes on selle bussiga sõitmine alati olnud meeldiv elamus ja tore seiklus, edasi astub päris lõbusalt ja teeb toredat häält, Tagaistujatel on luksuslikult palju ruumi jalgadele , päris palju kola võib sellesse bussi mahutada. Kuna mootor taga siis peaks teoorias ka läbivus sellel aparaadil päris hea olema(minu praktikas veel veenvt kinnitust pole leidnud :))ehk siis talveralliks?
entusiastile on see kindlasti väärt projektipõhi kui on isu prillikiviks asi edasi teha , või kui lihtsalt soov omale laheda välimusega liikur/seiklur soetada ja iga roostetäpp ja mõlk ei aia ihukarvu püsti, siis selleks sobib see aparaat veelgi paremini. Kuna tegemist on 31 aastat vana bussiga, siis peab arvestama, et aegajalt üks või teine sõlm võib üles ütelda, ise sõitsin kogu aeg tööriistakast kaasas.
Katusel sammal, enne oli katuseraam ja ei pääsenud atust puhastama
Natuke on veel surfilaagri liiva istmete pragudes
kaasatulevad varuosad
selline võiks ta olla 8 kohalisena, need siis istmed, mis kaasa annaks
hinnaks on 1400 €, asukoht Raplamaal ja tel 5510809
vaatasin kriitilise pilguga bussi ja hind langes 1200 peale :)
Teadaolevad vead:
tegelemist tahab tagumine parem pidur, olemas ka uus silinder, peale pikka seismist oli leke, aga kui sai õhutatud ja hakkasin kasutama, siis jäi pidama, korra jäi peale käsipidur, oleks hea vahetada tross.
Panin käima, sõitsin pisut,tundub, et vasak tagapidur on pisut peal, võib olla täiesti seisupiduri trossi süü ja suure bensiinikulu põhjus :D
jahutusvedeliku raudtoru tagaotsa juures niiske ja aegajalt tilgub, oleks vaja vahetada
vaja uus spidomeeter, praegu mingi vale küljes ja ei näita õiget kiirust
Mootor alt pisut õline, tõenäoliselt tuleb pingutada tõukurivarraste katteid, sellise mootori tüüpviga, sellel isendil tehtud need katted selliseks, et saab pingutada
viimati suvel sõites hakkas suure palavusega jukerdama suri välja ja mõne minuti järel käivitus taas. Nii umbes 10-15 km intervalliga, algul kahtlustasin just vahetatud paagiga midagi viltu, aga kütus jõudis karburaatorisse, nii et seal ei tohiks viga olla. Ise kahtlustan kommutaatorit või süütepooli, süütepool uus olemas, kommutaator vaja osta(24 € forssis) Praegu läheb käima ja õue peal liigutada vaja , siis sõidab ilusti
Tükk aega seisnud, siis pidi natsa käiama, enne kui käima läks, aga kui juba oli töötanud, siis edasi käivitus ilusti, pool tundi lasin tiksuda, välja ei surnud, nii et see suvine jama võis olla ühekordne.
esiklaasis allservas väike pragu
kere on kõva , mõned kohad keevitatud ja värvitud, kuid pahteldamata.
Endalgi pisut hirm lugeda kui kõik vead kirja sai pandud, aga üldkokkuvõttes on selle bussiga sõitmine alati olnud meeldiv elamus ja tore seiklus, edasi astub päris lõbusalt ja teeb toredat häält, Tagaistujatel on luksuslikult palju ruumi jalgadele , päris palju kola võib sellesse bussi mahutada. Kuna mootor taga siis peaks teoorias ka läbivus sellel aparaadil päris hea olema(minu praktikas veel veenvt kinnitust pole leidnud :))ehk siis talveralliks?
entusiastile on see kindlasti väärt projektipõhi kui on isu prillikiviks asi edasi teha , või kui lihtsalt soov omale laheda välimusega liikur/seiklur soetada ja iga roostetäpp ja mõlk ei aia ihukarvu püsti, siis selleks sobib see aparaat veelgi paremini. Kuna tegemist on 31 aastat vana bussiga, siis peab arvestama, et aegajalt üks või teine sõlm võib üles ütelda, ise sõitsin kogu aeg tööriistakast kaasas.
Katusel sammal, enne oli katuseraam ja ei pääsenud atust puhastama
Natuke on veel surfilaagri liiva istmete pragudes
kaasatulevad varuosad
selline võiks ta olla 8 kohalisena, need siis istmed, mis kaasa annaks
hinnaks on 1400 €, asukoht Raplamaal ja tel 5510809
vaatasin kriitilise pilguga bussi ja hind langes 1200 peale :)